اجرای دو پروژه مشارکتی در طرح توسعه ای پتروشیمی پارس

اجرای دو پروژه مشارکتی در طرح توسعه ای پتروشیمی پارس
(یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷) ۱۱:۴۶

مدیرعامل پتروشیمی پارس از اجرای دو پروژه مشارکتی با پتروشیمی های جم و آریاساسول خبرداد.

حسنی مدیر عامل پتروشیمی پارس در مورد برنامه‌های توسعه ای این پتروشیمی درگفتگو با خبرنگار نیپنا گفت: قصد داریم با همراهی پتروشیمی آریا ساسول و پتروشیمی جم دو پروژه مشارکتی اجرا کنیم که جزییات آن را بعد از گرفتن مصوبات هیات مدیره اعلام خواهیم کرد .

وی افزود: قصد داریم در طرحهایی مشارکت کنیم که تمام خوراک یا بخشی از خوراک آن را ما تامین کنیم که از محل خوراک های صادراتی خواهد بود.ما تلاش می کنیم  با این کار  ارزش افزوده  ایجاد شده و مشکلی برای سودآوری شرکت ایجاد نشود.

رکورد تولید استایرن منومر پتروشیمی پارس

پتروشیمی پارس بعد از انجام تعمیرات اساسی ظرفیت تولید استایرن منومر خود را از ۴۰ درصد ظرفیت اسمی به ۱۰۶ درصد یعنی ۶ درصد بالاتر از ظرفیت اسمی رسانده است.

حسنی مدیر عامل پتروشیمی پارس در مورد شرایط تولید این مجموعه در ۹ ماهه اول سال جاری گفت: در افت راندمان تولید استایرن منومر به ۴۰ درصد ظرفیت تولید رسیده بود که با تعمیرات اساسی در حال حاضر میزان تولید ۶ درصد نیز بالاتر از ظرفیت اسمی است . این افزایش تولید امکان صادرات را برای ما فراهم کرده است. در گذشته نیز صادرات داشتیم اما بنا به اولویت در تامین نیاز داخل تمامی استایرن منومر پتروشیمی پارس برای مصرف در داخل کشور استفاده شد. در شرایط کنونی که تولید مازاد از نیاز داخل داریم می توانیم بخشی از آن را بعد از کسب مجوز لازم از شرکت ملی صنایع پتروشیمی به کشورهای دیگر صادر کنیم.

پایداری تولید و تامین رضایت مشتریان استراتژی شرکت
مدیر عامل پتروشیمی پارس در مورد استراتژی آینده این شرکت گفت: پایداری تولید در اولویت است که این پایداری در رابطه با اقتصاد تولید، توجه به محیط زیست و تامین نیاز جامعه ذی نفعان یعنی کارکنان و مهندسان و پیمانکاران شرکت تعریف می شود. همچنین تامین رضایت مشتریان نیز یکی استراتژی های مهم شرکت است.

تعداد بازدید : ۲,۴۱۲