برگزاری مراسم تکریم و معارفه رئیس حراست ارشد منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

برگزاری مراسم تکریم و معارفه رئیس حراست ارشد منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی
(سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷) ۱۷:۰۰

آیین تکریم از علی ربانی و معارفه مجتبی قنواتی به عنوان رییس جدید حراست ارشد منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد .

به گزارش نیپنا به نقل از  روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مراسم تکریم و معارفه رئیس حراست ارشد منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با حضور تنی چند از مدیران عامل صنعت پتروشیمی، مدیران و کارشناسانی از حوزه های قضایی، انتظامی و امنیتی، روسای حراست شرکتهای پتروشیمی و کارکنان حراست ارشد منطقه برگزار شد.
در این مراسم مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، گفت: منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به لحاظ ایجاد 38 درصد ظرفیت صنایع پتروشیمی و تنوع تولیدات آن، یکی از مناطق استراتژیک کشور است و به همین دلیل، حفظ و حراست از این سرمایه ملی یکی از وظایف اصلی ما در این منطقه به شمار می رود.
سید امید شهیدی نیا، تجربه آرامش در منطقه را حاصل تعامل و هماهنگی حراست ارشد منطقه با شرکتهای پتروشیمی و حوزه های انتظامی، اطلاعاتی و قضایی در خارج از منطقه دانست و افزود: ما در منطقه‌ای قرار داریم که یکی از وظایف ما تشویق و ترغیب سرمایه گذاران به انجام فعالیت اقتصادی، اشتغالزایی، رونق کسب و کار و توسعه است؛ و این مهم محقق نمی‌شود مگر اینکه نظم، آرامش و امنیت در منطقه استقرار یابد.
وی ایجاد توانمندی در مباحث پدافند غیرعامل را از دیگر فعالیتهای مفید و قابل قبول حراست ارشد دانست که ظرف چند سال گذشته محقق شده است.
شهیدی نیا همچنین نقش حراست ارشد را ایجاد آرامش در حوزه های نیروی انسانی، با اهمیت ذکر و به استقرار طرح ساماندهی نیروهای پیمانکاری اشاره کرد و گفت: طرح ساماندهی و طبقه بندی نیروی انسانی پیمانکاری منطقه کار بسیار خوبی بود که به بسط آرامش در منطقه کمک ویژه ای کرد و می‌توانیم آنرا هدیه ای بدانیم که در آستانه چهلمین سال انقلاب به مجموعه نیروی انسانی پیمانکاری ارائه شده است؛ این امر با کمک تمام دستگاههای ذیربط از جمله اداره کار، حراستها و مدیران شرکتها به انجام رسید.

تعداد بازدید : ۲,۸۸۰