رشد 12درصدی صادرات پتروشیمی خراسان/ رکورد جدید صادرات تا پایان امسال

رشد 12درصدی صادرات پتروشیمی خراسان/ رکورد جدید صادرات تا پایان امسال
(چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷) ۱۰:۵۷

مدیر عامل پتروشیمی خراسان با اشاره به صادرات 62 میلیون دلاری محصولات پتروشیمی خراسان تا دی ماه امسال گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 12 درصد افزایش صادرات داشته ایم .

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی خراسان حسین شفیعی مدیر عامل این پتروشیمی  با اشاره به صادرات 62 میلیون دلاری محصولات پتروشیمی خراسان در 9 ماه اخیرگفت: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 12 درصد افزایش فروش صادراتی داشته ایم که با تدابیر اندیشیده شده تا پایان سال سعی خواهیم کرد تا رکورد صادرات محصولات پتروشیمی خراسان را بهبود ببخشیم.

وی همچنین درباره آمار تولید محصولات این شرکت گفت: در پایان 9 ماه امسال 468 هزار تن اوره ، 274 هزارتن آمونیاک و 15 هزار و 800 تن ملامین در پتروشیمی خراسان تولید شده که مطابق با برنامه است.

عضو هیات مدیره پتروشیمی خراسان  گفت: طرح توسعه پتروشیمی خراسان تحت عنوان اوره و آمونیاک 2 در دست اقدام است.

وی با اشاره به تاسیس شرکت پتروشیمی شرق گفت: این شرکت با ترکیب سهامداری شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و پتروفرهنگ ثبت شده و هم اکنون به دنبال تامین منابع مالی، مجوز خوراک و منابع آب مورد نیاز پروژه هستیم.

شفیعی میزان اشتغالزایی این طرح را در طول 4 سال اجرای پروژه 1500 نفر و پس از انجام طرح در هنگام تعمیر و نگهداری میزان اشتغال مستقیم را 350 نفر اعلام کرد.

عضو هیات مدیره پتروشیمی خراسان  در خصوص نحوه انجام مسئولیت های اجتماعی شرکت پاسخ داد: در پتروشیمی خراسان کارگروه مسئولیت های اجتماعی را تشکیل دادیم که در اولویت اقدامات این کارگروه بهسازی و مشارکت درساخت مدارس روستایی قرار دارد .

وی ادامه داد: تا کنون مدارس بیش از 3 روستا طی 4 ماه اخیر بهسازی شدند که می توان به روستاهای سرچشمه، قاضی علیا،بخش حصارگرمخان ونجف آباد که در دست اقدام است اشاره کرد.

شفیعی مساعدت به هیات های ورزشی، تقدیر از قهرمانان ورزشی، مشارکت در اجرای برنامه های فرهنگی، هنری ، مذهبی و... را از جمله فعالیتهای این کارگروه در کنار کارهای عمرانی بزرگ مثل ساخت فرودگاه، پارک آفرینش، مصلی امام خمینی و مدارس تلاش بیان کرد.

تعداد بازدید : ۱,۱۷۲