مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

شرکت ها باید از فرصت نمایشگاه برای معرفی خود استفاده کنند

شرکت ها باید از فرصت نمایشگاه برای معرفی خود استفاده کنند
(جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۱۰:۴۹

نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی فرصتی مناسب برای عرضه توانمندی های صنعت پتروشیمی ایران است.

مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار نیپنا با تاکید بر این که شرکت ها باید به نمایشگاه به عنوان فرصتی برای معرفی خود توجه داشته باشند و توانمندی های خود را در نمایشگاه نشان دهند، گفت: این نمایشگاه ارتباط دهنده صنعت، سازندگان و مشاوران است.

مرضیه شاهدایی اظهار کرد: با برگزاری نمایشگاه و حضور شرکت ها ارتباط بین سازندگان و مشاوران بسیار نزدیک تر می شود؛ در نمایشگاه می توانیم مجموعه مد نظر خود را برای همکاری در طرح ها و پروژه ها از نزدیک ببینیم و با توانمندی های آن ها آشنا شویم.

وی با اشاره به این که نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی امسال بسیار خوب برگزار شده و نسبت به دوره های قبل استقبال بیشتری شده است، گفت: شرکت ها می توانند در نمایشگاه توانمندی های خود را به تمام مدیران صنعت نفت و مدیران طرح ها نشان دهند.

مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به انتظار شرکت ملی صنایع پتروشیمی مبنی بر حضور پررنگ تر شرکت ها با توجه به روند مثبت مذاکرات 1+5، گفت: با توجه به امیدواری های موجود درمورد فعال شدن طرح ها و شرکت ها در پی به نتیجه رسیدن مذاکرات و رفع مشکلات در زمینه حمل و نقل، بیمه و فاینانس، پیش بینی می شد که شرکت ها حضور پررنگ تری داشته باشند.

تعداد بازدید : ۱,۳۷۳