مدیرعامل گروه دانا: ایران پلاست به بازاریابی حرفه‌ای نیاز دارد

مدیرعامل گروه دانا: ایران پلاست به بازاریابی حرفه‌ای نیاز دارد
(یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۳) ۱۲:۱۶

مدیرعامل گروه دانا در گفت و گو با ستادخبری نمایشگاه ایران پلاست بر نقش مهم این رویداد در جذب شرکت‌های بین‌المللی و ایجاد تعامل دو سویه میان تولیدکنندگان داخلی و خارجی تاکید کرد و گفت: ایران پلاست باید حداقل درسطح منطقه خاورمیانه کاملا شناخته شده و از هر نظر ممتاز باشد.

حمید امیری با اشاره به نقش تحریم ها ، عدم ثبات سیاست‌های اقتصادی و مشکلات مربوط به نرخ ارز به عنوان مهمترین چالش‌های کنونی صنعت پلاستیک ایران،در پاسخ به این پرسش به نظر شما رویدادهای تجاری نظیر ایران پلاست چگونه می‌تواند به شرکت‌هایی نظیر شما کمک ‌کند؟ تصریح کرد: حضور در نمایشگاه‌ها یکی از ابزارهای بازاریابی جهت جذب مشتریان جدید و حفظ ارتباط با مشتریان فعلی است  و شرکت کنندگان را با روند تغییرات بازار می‌توان آشنا می کند.  امیری می گوید : به نظ من ایران پلاست بهترین فرصت برای توسعه بازار و غلبه بر چالش‌های کنونی صنعت است.

وی انتظار دارد مهمترین تفاوت ایران پلاست 2014 نسبت به ادوار گذشته را در حضور بیشتر غرفه‌گذاران و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی، مدیریت مطلوب‌تر در جهت رضایت مشتریان نمایشگاه می داند و می افزاید : بهتر است تاریخ نمایشگاه همواره ثابت باشد و امور ثبت‌نام حداقل از یکسال قبل آغاز شود همچنین خوب است که از تجارب مدیریتی در برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی مشابه و تبلیغات بین‌المللی جهت جذب مشتریان خارجی استفاده شود .

مدیرعامل گروه دانا در خصوص راه های افزایش توان صادراتی در صنعت پلاستیک می گوید: تنها راه افزایش توان بازاریابی و صادراتی شرکت‌ها، افزایش توانایی در برآورده کردن انتظارات مشتریان است که با استفاده از مواد اولیه مرغوب ، انتخاب تکنولوژی مناسب، دانش سازمانی و مدیریت به‌روز امکان‌پذیر است و ما همواره سعی می‌کنیم با توجه به ابعاد بازار دانش سازمانی خود را  به‌روز نگه داریم.

امیری با اشاره به حضور گروه دانا در نمایشگاه های پیشین اظهار امیدواری می کند که در این دوره شاهد رشد و بهبود کیفی بیشتر نمایشگاه باشد و می گوید : ایران پلاست باید حداقل درسطح منطقه خاورمیانه کاملا شناخته شده و از هر نظر ممتاز باشد. نمایشگاه نیاز به مدیریت حرفه‌ای با دانش بین‌المللی در خصوص نحوه برگزاری نمایشگاه و بازاریابی حرفه‌ای‌تر جهت جذب شرکت‌های بین‌المللی دارد. و با شناختی که از مدیران این دوره دارم ، امیدوارم که نمایشگاه بهتری نسبت به ادوار گذشته را شاهد باشیم.

گروه دانا در دو حوزه بازرگانی و تولیدی در صنعت پلاستیک ایران فعالیت می کند و علاوه بر پوشش نیاز بازار داخل، صادرات موفقی به کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای شمال ایران داشته است.

به گفته امیری ارتباط فنی نزدیک با تامین‌کنندگان تراز اول دنیا باعث شده است که این شرکت در پاسخگویی به نیازهای جدید بازار و معرفی مواد اولیه جهت تولیدات محصولات با کیفیت روز جهانی پیشرو باشد.

تعداد بازدید : ۹۵۰