پتانسیل صنعتی ایران بالاست/ ایران پلاست معتبرترین نمایشگاه منطقه

پتانسیل صنعتی ایران بالاست/ ایران پلاست معتبرترین نمایشگاه منطقه
(چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۳) ۱۰:۵۵

حساوی با بیان اهداف این شرکت از حضور در این نمایشگاه می گوید: تسخیر بازارهای ملی و منطقه ای، پیشتازی در صنایع غذایی و شوینده در منطقه، توانمندی بین المللی در صنعت بسته بندی و دستیابی به رشد متوسط سالانه %20 درفروش محصولات و همچنین ارائه خدمات بهتر با حضور در نمایشگاه از محصولات جدید این شرکت پریفرم شورت نک می باشد.

آقای حساوی مدیرعامل شرکت اروند پلاست در خصوص تاسیس این شرکت می گوید: با لطف خداوند این شرکت با هدف ارایه انواع محصولات پلیمری با بالاترین تکنولوژی روز دنیا که مورد نیاز صنعت بسته بندی کشور است آغاز بکارکرد، مهمترین هدف ما در شرکت، متعادل کردن کلیه استراتژی های واحد اعم از توسعه نیروی انسانی، تکنولوژی، تحقیق و توسعه و... به جای رویکرد منحصر به تولید و تدارکات،جهانی کردن شرکت دربلند مدت با پرکردن شکاف های موجــود، تبعیت از معیارهای استراتژیک بازار و کسب فرصت های تجاری محیطی وگسترش منطقه ای و بین المللی درعرصـه صنعت بسته بندی غذایی وشوینده وبهداشتی است.

وی شرکت اروند پلاست را ارایه دهنده انواع محصولات پلیمری ازقبیل پریفرم، بطری پت، درب بطری، ظروف پلی اتیلن و همچنین سازنده انواع قالب معرفی می کند و عملکرد عالی درانجام تعهدات و توسعه بینش خود برای پیشگامی درکسب و کارهای جدید را ازنقاط قوت گروه اروند پلاست می داند.

حساوی می گوید: ماهمیـــشه سعی می کنیم که کارهای درست را انجام دهیم و درحوزه مسوولیـــــت خود با یک تعهد عمیق به ارایه نتایج، پیشرو بوده و به همکاران، مشتریان ومصرف کنندگان احترام گذاشته و با آنها به گونه ای رفتار میکنیم که دوست داریم باما رفتار شود، همچنین ما تمایل جدی برای برنده شدن دربازار داریم. ما افراد را قادر میسازیم که به انتظارات بالا، استانداردها واهداف چالشی دست یابند، ما به افراد در ارتباط با عملکردشان اعتماد داریم و برای تفاوت ها ارزش قائلیم. ما فقط کاری را انجام میدهیم که برای کسب وکار ما ایجاد ارزش افزوده نماید. مایاد میگیریم :شکست ها و موفقیت هارا.

آقای حساوی قبل از ورود به بحث ایران پلاست ضمن اشاره به برنامه های این شرکت مهمترین سرفصل های مورد نظر در این شرکت را اینگونه معرفی کرد: رشد وتوسعه تکنولوژیک، خود اتکایی داخلی و کاهش وابستگی کشور وصنایع مرتبط، حفظ محیط زیســـت و استفاده بهینه ازامکانات کشور، نظم دهی و بکارگیری تحقیقات صنعتی بعنوان ابزاری برای حل مشکلات تکنولوژیک شرکت ، آشنا ساختن پرسنل شرکت و کارشناسان خود با علوم وفنون جدید و مرتبط با صنایع فعلی و اتی شـــرکت، تقویت بنیه تفکر علمی، فلسفی وسیستمی پرسنل شرکت و تشویق آنان به مطالعه و تحقیق پیرامون پیشرفت های صنعتی مرتبط و ارتقای تکنولوژیک شرکت، تلاش درجهت تحقق سهم برنامه ریزی شده درکلیه بازارهــــای داخلی ومنطقه ای، تلاش درجهت رخنه کردن دربازارهای بین المللی و ارتقاء سطح صادرات محصولات شرکت و تلاش برای شناخت روشها، ترفندها و ابزارهای رقبا در بازار جهت برنامه ریزی برای افزایش توان رقابت با آنان، استفاده از وسایـــل ارتباط جمعی کشورهای خارجی برای بازاریابی و تبلیــغات دران کشورها، بازنگــــری درساختار بازرگانی،بازاریابی وصادرات شرکت و ایجاد دپارتمان های لازم در زمینه های مذکور.

حساوی پتانسیل ایران را به دلیل برخورداری از نعمت های خدادادی در زمینه نفت و گاز بسیار بالا می داند و می گوید: نمایشگاه ایران پلاست از اهمیت بالایی در سطح منطقه برخوردار است و با مدیریت صحیح می توان نتایج بسیار خوبی را برای صنعت ایران بدست آورد. حساوی همچنین معتقد است برگزاری نمایشگاه توسط شخص یا نهاد خاصی چندان اهمیت ندارد، بلکه نکته مهم برگزاری منظم و با برنامه این نمایشگاه در جهت کسب رضایت مشارکت کنندگان است. اطلاع رسانی دقیق تر درکشورهای مجاور، مجاز بودن شرکت کنندگان درساخت وساز غرفه و دادن اختیارات بیشتر به غرفه داران جهت ساخت وساز از جمله اقداماتی است که باید برای رونق بهتر نمایشگاه به آن توجه داشت.

حساوی با بیان اهداف این شرکت از حضور در این نمایشگاه می گوید: تسخیر بازارهای ملی و منطقه ای، پیشتازی در صنایع غذایی و شوینده در منطقه، توانمندی بین المللی در صنعت بسته بندی و دستیابی به رشد متوسط سالانه %20 درفروش محصولات و همچنین ارائه خدمات بهتر با حضور در نمایشگاه از محصولات جدید این شرکت پریفرم شورت نک می باشد.

وی در بخش پایانی صحبت خود می گوید: فعالیت ما ازتوانایی های فعلی ما و خلق توانایی های اینده ما انعکاس میابد و ما بر آنیم این جوهره را با پیامی معنی دار که در واقع همان حلقه اتصال اعضای سازمان میباشد بیان نماییم.

تعداد بازدید : ۱,۲۷۴