معرفی برند های تازه به خانواده صنعت، کارکرد مهم ایران پلاست

معرفی برند های تازه به خانواده صنعت، کارکرد مهم ایران پلاست
(دوشنبه ۲۷ اَمرداد ۱۳۹۳) ۱۶:۱۸

مدیرعامل پتروپاک تعامل مناسب با اتحادیه ها و اصناف را از مهمترین عوامل تاثیر گذار در پیشرفت و توسعه¬ فعالیت در صنعت پلاستیک می داند و معتقد است تاجران حرفه ای مردان روزهای سخت هستند و تسلیم دشواری ها نمی شوند.

پوریا نفیسی خواه نسل تازه ای از خانواده نفیسی است که از فعالان قدیمی بازار صنعت پلاستیک ایران محسوب می شوند . مدیرعامل جوان شرکت  پتروپاک از تجربه موفق پیوند تجارت سنتی با رویکردهای مدرن به بازار در این صنعت سخن می گوید و معتقد است که این تلفیق نه تنها ممکن بلکه مطلوب و ارزشمند هم هست.

پتروپاک وارد کننده مواد اولیه پلیمری و شیمیایی برای مصرف کنندگانی در گروه تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف (از جنس پلی پروپیلن) نایلون، نایلکس، لوله و اتصالات، قطعات و لوازم پلاستیکی ماشین، تولید کنندگان لاستیک، و کلیه ملزومات شیمیایی و پلاستیکی است.

نفیسی گستردگی نمایندگی های پترو پاک در سایر کشورها و توانایی صادرات محصولات پلیمری به کشورهای مختلف را از جمله نقاط قوت پتروپاک بر می شمارد.

مدیرعامل پتروپاک تعامل مناسب با اتحادیه ها و اصناف را از مهمترین عوامل تاثیر گذار در پیشرفت و توسعه­  فعالیت در صنعت پلاستیک می داند و معتقد است  تاجران حرفه ای مردان روزهای سخت هستند و تسلیم دشواری ها نمی شوند.

به اعتقاد وی شناخت بازار وآگاهی نسبت به مقتضیات صنعت،ابزارهای اصلی توسعه تجارت در هر صنعتی از جمله صنعت پلاستیک است.

نفیسی خواه می گوید : ما بخشی از یک مجموعه تجاری بزرگتر به نام بوکا هلدینگ هستیم که برندهایی همچون طبیعت و هایلی از یکسو و آلوم پک و پلی پک را از دیگرسو شامل می شود .

نفیسی  خواه معتقد است که این مجموعه به زودی با برند رگستون در واردات و صادرات مواد اولیه صنعت سهمی بزرگ و قابل توجه خواهد داشت و از این منظر ایران پلاست را فرصتی مغتم برای معرفی برندهای تازه می داند.

واردات پتروپاک از کشورهای چین، کره، تایوان و برخی از کشورهای اروپایی صورت می گیرد و این شرکت صادراتی هم به کشورهای منطقه خاورمیانه دارد. 

تعداد بازدید : ۲,۶۹۹