آیین تودیع و معارفه مدیرعامل و معرفی اعضای جدید هیئت مدیره جم

آیین تودیع و معارفه مدیرعامل و معرفی اعضای جدید هیئت مدیره جم
(یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲) ۰۹:۲۸

آئین تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم، روز گذشته با حضور اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران در دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی جم؛ اکبر محققی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، در ابتدای این مراسم ضمن یادآوری خاطرات دهه فجر، یاد شهدای بهمن 57 و امام راحل را گرامی داشت و ابراز امیدواری کرد: هرکدام از ما بتوانیم رسالت و تعهدی که بر دوش داریم را عمل نمائیم. وی در ادامه از زحمات مهندس هاشم زاده در مدت تصدی مسولیت مدیر عاملی شرکت پتروشیمی جم قدردانی کرد و گفت : اقدامات انجام شده در این مدت کوتاه نشان از همت و پشتکار ایشان بوده و تداوم موفقیت های ایشان را آرزومندیم.

در ادامه این مراسم محمد هاشم زاده ضمن تشکر و قدردانی از همه همکاران تغییرات در سیستم مدیریتی را کاملا" طبیعی دانست و در ادامه گزارش کوتاهی در خصوص فعالیت های صورت گرفته از جمله استقرار کمیته های تخصصی، سرعت بخشیدن به پروژه های فاز2، توسعه فعالیت های بازرگانی و توسعه فعالیت های مالی و بانکی ارائه کرد. 

در ادامه این مراسم مهندس بهشتیان، مدیر عامل پتروشیمی جم با بیان اینکه صاحبان اصلی پتروشیمی جم قشر بازنشسته می باشد و در مجموعه صندوقهای بازنشستگی و تامین اجتماعی حدود 30 میلیون بازنشسته داریم که ما امانت دار آنها هستیم امیدواریم بتوانیم نقش تاثیرگذاری داشته باشیم .

وی در ادامه با اشاره با جایگاه پتروشیمی جم در صنعت پتروشیمی کشور ابراز امیدواری کرد با همکاری و هماهنگی اعضای هیئت مدیره و سهامداران بتوانیم گام های مهم و تاثیرگذاری برداریم. 

بهشتیان ابراز امیدواری کرد با استفاده از این فرصت بتوانیم حرکت در عرصه های بین المللی را سرعت ببخشیم. وی در پایان بار دیگر از حسن اعتماد سهامداران تشکر کرد و گفت : امیدوارم امانت بسیار بسیار سنگینی که بر دوش دارم را با توکل به خدا و کمک همه همکاران ، مدیران و اعضای محترم هیئت مدیره و همکاران به سرانجام برسانم.

در این جلسه اکبر محققی، محمد علی یزدانجو، سید علی بهشتیان، بهروز خالق وردی و رضا عاصم نخجوانی بعنوان اعضای جدید هیئت مدیره شرکت پتروشیمی جم معرفی شدند و از زحمات آقایان محمد یار دفتری، مجید هاتف وحید و محمد هاشم زاده تشکر و قدردانی شد.

 

تعداد بازدید : ۱۱,۰۹۲