راه اندازی مجتمع تولید مونو اتیلن گلیکول ایکویت در ایالات متحده

راه اندازی مجتمع تولید مونو اتیلن گلیکول ایکویت در ایالات متحده
(چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸) ۱۰:۴۱

مجتمع تولید مونو اتیلن گلیکول گرید فیبر شرکت ایکویت از ظرفیت اسمی معادل 750 هزار تن اتیلن گلایکول در سال برخوردار است .

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی کویت تایمز، گروه ایکویت کویت دوشنبه 22 مهرماه از راه اندازی رسمی مجتمع اختصاصی تولید تجاری مونو اتیلن گلیکول گرید فیبر (fiber-grade, on-spec monoethylene glycol) در سایت ام ای گلوبال اویستر کریک (MEGlobal Oyster Creek) در ایالات متحده خبر داد.
این مجتمع از ظرفیت اسمی معادل 750 هزار تن اتیلن گلایکول در سال برخوردار است و دسترسی خوبی به مسیرهای کشتیرانی دارد. موضوعی که عرضه محصولات آن به سراسر جهان را تسهیل می کند.
مجتمع جدید را ام ای گلوبا امریکاز (MEGlobal Americas) اداره می کند. شرکت یادشده از زیرمجموعه های شرکت پتروشیمی ایکویت به شمار می رود و اولین تاسیسات تولیدی این گروه در ایالات متحده محسوب می شود.
این تاسیسات تولیدکننده محصولاتی مانند مونواتیلن و دی اتیلن گلیکول است. تولیداتی که بازارهای مصرف متعددی دارند. از جمله می تواند به بازار فیبرهای پلی استر، پلی اتیلن ترفتالات (PET)، بطری ها، محصولات بسته بندی، ضدیخ، خنک کننده، رنگ ها، رزین ها، مایعات ضدیخ، مایعات انتقال حرارت و مواد ساختمانی اشاره کرد.
دکتر رامش راماچاندران، رئیس و مدیرعامل ایکویت، می گوید: اجرای موفقیت آمیز این پروژه شاهدی بری توانایی ایکویت برای ارائه بهترین عملکرد در حوزه های متنوع شامل ایمنی، جدول زمانبندی و کنترل هزینه در سراسر جهان است. سایت ام ای گلوبال اویستر تعهد ما برای ارائه عملیات برجسته با راندمان بالا به منتظور تامین نیاز فزاینده مشتریان برای اتیلن گلیکول درعرصه بین المللی را به خوبی نشان می دهد.

تعداد بازدید : ۱,۳۳۵