علاقه مندی کنیا برای همکاری با ایران در صنعت پتروشیمی

علاقه مندی کنیا برای همکاری با ایران در صنعت پتروشیمی
(سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸) ۱۰:۲۵

نماینده کشور کنیا درنمایشگاه ایران پلاست گفت: این دوره از نمایشگاه بسیار خوب برگزار شده است و برای تجارت به ایران آمدیم و باور دارم که تاریخ تجارت بین ایران و افریقا را متحول خواهیم کرد .

پروفسور کودیاگا مدیر منطقه ای افریقا از کشور کنیا در گفتگو با خبرنگار نیپنا در مورد هیات تجاری حاضر در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست گفت: ۶ کشور از افریقا برای شرکت در نمایشگاه و برقراری ارتباط از فیلدهای مختلف صنعت پلاستیک در این دوره از نمایشگاه با ما همراه شده اند.
وی در مورد نمایشگاه و برگزاری گفت: این دوره بسیار خوب برگزار شده است و برای تجارت به ایران آمدیم و باور دارم که تاریخ تجارت بین ایران و افریقا را متحول خواهیم کرد . سابقه همکاری های دو کشور بسیار بالا و قدیمی بوده و ما قصد داریم رهبر ایجاد همکاری های مشترک با ایران در دنیا باشیم
صنعت ایران فرصت های زیادی دارد و استعدادهای زیادی در حوزه صنعت پلیمر ایران وجود دارد و نمایشگاه ایران پلاست یکی از نمایشگاه های مهم این حوزه است و محصولاتی با استانداردهای بالا و تولیداتی خلاقانه را در نمایشگاه شاهد بودیم . بازار صنعت پلاستیک ایران بسیار قدرتمند بوده و توانمندی ایران در این حوزه تثبیت شده است.
ما می خواهیم با شرکت های ایرانی همکاری داشته باشیم و برای اطلاع از فرصت های تعاملاتی با تولیدکنندگان ایرانی در این نمایشگاه حضور داریم. همکاری با ایران قدرت و فرصت برای ما فراهم می کند.
پروفسور کودیاگا  گفت: .سازماندهی این دوره هم بسیار خوب و هماهنگ شده بود و ستاد برگزاری نمایشگاه ایران پلاست عملکرد بسیار خوبی داشت.

تعداد بازدید : ۱,۴۶۰