ایران پلاست فرصتی برای معرفی دستاوردهای صنایع پایین دستی

ایران پلاست فرصتی برای معرفی دستاوردهای صنایع پایین دستی
(سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸) ۱۰:۴۰

برگزاری نمایشگاه ایران پلاست نشان دهنده رشد و توسعه صنعت است و شرکت ها می توانند از این فرصت ضمن حفظ ارتباطات گذشته و تداوم آن، ارتباط های جدید ایجاد کنند.

ابراهیم ملکوتی رییس هیات مدیره شرکت کربی پلیمر تولید کننده کامپاند و مستربچ رنگی در گفتگو با خبرنگار نیپنا توسعه صادرات را راه پیشرفت صنعت و عرضه هماهنگ محصولات مکمل را راهکار افزایش صادرات دانست و اظهار کرد: آینده صنعت کامپاند و مستربچ حضور جمعی در بازارهای هدف است. میزان تولید مستربچ و کامپاند در ایران بیش از نیاز داخل بوده بنابراین بخشی از این تولیدات به بازارهای جهانی صادر می شود که چنانچه این صادرات را مدیریت کنیم امکان تصاحب بازار های بین المللی برای صنعت مستربچ و کامپاند ایران وجود دارد.
ملکوتی در مورد نمایشگاه ایران پلاست گفت: برگزاری نمایشگاه تخصصی شاخصه رشد و توسعه آن صنعت است و شرکتها می توانند از این فرصت ضمن حفظ ارتباطات گذشته و تداوم آن، ارتباط های جدید ایجاد کنند. نمایشگاه صنعت پلیمر ایران در دنیا شناخته شده است و شرکت های بزرگی در آن حضور دارند.
رییس هیات مدیره شرکت کربی پلیمر در مورد برنامه های توسعه ای این شرکت گفت: یک واحد جدید تولید کامپاند و مستربچ و افزودنی ها تا پایان سال راه اندازی خواهد شد که بعد از بهره برداری ظرفیت اسمی تولید شرکت را از ۲۵ هزار تن به ۳۰ هزار تن افزایش خواهد داد.
شایان ذکر است شرکت کربی پلیمر به عنوان اولین وارد کننده و توزیع کننده مستربچ رنگی در بازار تهران کار خود از سال ۶۸ آغاز کرده و بعد از دو سال به همراه ایران مستربچ اولین تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند در ایران بوده است.

تعداد بازدید : ۱,۳۳۸