با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی انجام شد:

تبیین راهبردهای کلیدی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در نمایشگاه ایران پلاست

تبیین راهبردهای کلیدی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در نمایشگاه ایران پلاست
(چهارشنبه ۲۳ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۸:۰۰

در نشست راهبری نمایشگاه بین المللی ایران پلاست که با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد، رئوس رویکردهای این نمایشگاه در حوزه های مختلف صنعت پتروشیمی بررسی و راهبردهای اساسی تبیین شد.

 تجارت محصولات، صنایع تکمیلی، طرح های در دست اجرا، محیط زیست، مصرف آب، بهینه سازی مصرف انرژی، فناوری و نوآوری، استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان از محورهایی بود که مقرر شد در نمایشگاه ایران پلاست به عنوان محورهای اطلاع رسانی و تبیین فعالیت های انجام شده مورد توجه قرار گیرد.

محورهای اصلی سمینارها و کارگاه های آموزشی به ویژه در حوزه تازه های فناوری، مشکلات صنایع تکمیلی و خدمات قابل ارائه توسط دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی از دیگر مواردی بود که در این جلسه به بحث گذاشته شد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت نمایشگاه ایران پلاست برای صنعت پتروشیمی و کشور، خواستار اهتمام جدی همه بخش های این صنعت برای حضور منسجم و یکپارچه در این نمایشگاه شد.

اجرای با کیفیت نمایشگاه و زمینه سازی برای حضور موثر هیات های تجاری داخلی و خارجی در نمایشگاه از دیگر مواردی بود که محمدی بر آن تاکید کرد.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از 31 شهریور تا 3 مهر 1398 در مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

تعداد بازدید : ۱,۸۰۹