پتروشیمی جم ، پیشرو در عمل به مسئولیت اجتماعی

پتروشیمی جم ، پیشرو در عمل به مسئولیت اجتماعی
(شنبه ۵ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۴:۱۷

همزمان با اهدا یک دستگاه سی تی اسکن پیشرفته توسط پتروشیمی جم، مرکز سی تی اسکن بیمارستان نبی اکرم (ص) عسلویه افتتاح شد .

به گزارش نیپنا به نقل از پتروشیمی جم در آیین افتتاح این مرکز که به میزبانی مرکز تامین اجتماعی بیدخون و با حضور نماینده مردم شهرستانهای عسلویه ، کنگان ، دیر و جم ، مدیر عامل پتروشیمی جم، فرماندارعسلویه و دیگر مسئولین منطقه و استان همراه بود، سعیدی، مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی جم ضمن تبریک به مردم شهرستان و آرزوی سلامتی برای همه ساکنین و شاغلین منطقه گفت : پتروشیمی جم یک بنگاه اقتصادی است که با هدف خلق ثروت با دورنمای رسیدن به نقاط عالی سود آوری برای ایران عزیز همواره خود را در قبال مردم و محیط زیست منطقه مسئول میدانیم . وی تصریح کرد : ما باید علاوه بر گام برداشتن در راستای اهداف اقتصادی ، نقشمان را در قبال سلامت مردم و محیط زیست نیز ایفا کنیم و این مهم را جزئی از وظایف خود میدانیم و به آن اعتقاد داریم.

سعیدی ضمن اشاره به اقدامات گسترده پتروشیمی جم در حوزه مسئولیتهای اجتماعی گفت : ما تنها متوقف به این مرکز سی تی اسکن نیستیم و در پتروشیمی جم و شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس همواره در تلاش برای افزایش سطح خدمات به ذینفعان منطقه ای خود هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بهره گیری از منابع انسانی و پتانسیل های علمی منطقه عسلویه را از اولویت های پتروشیمی جم خواند و گفت :برنامه ای در دستور کار است که در حوزه منابع انسانی،مدیران داخلی ما را ملزم به بهره گیری از نیروی بومی در کلیه شاخه های علمی و تخصصی می کند و تا آنجا که تخصص های مورد نیاز در منطقه باشد خارج از محدوده استقرار مجتمع استخدام نداریم.

مدیر عامل پتروشیمی جم افزود : در حال حاضر منطقه عسلویه در حوزه بهداشت و درمان نیاز به توسعه دارد و همه باید تلاش کنیم تا استانداردهای لازم برای مردم منطقه و ساکنین فراهم شود.

در ادامه، نماینده مردم منطقه نیز ضمن تبریک آغاز بکار این مرکز گفت : عسلویه برند و‌شناسنامه صنعتی ، اقتصادی چهل ساله انقلاب اسلامی است و آن چه در این نقطه از ایران پدید آمده حاصل تلاش تنکنسین ها و کارشناسان در کنار مردم شریف و نجیب منطقه عسلویه از گذشته تا به امروز بوده ، که اکنون به بار نشسته است.

وی ضمن تقدیر از عملکرد دولت در کمک به عسلویه ، وضعیت کنونی را رو به رشد ارزیابی کرد. و افزود : در حال حاضر کمکهای خوبی از منابع مختلف به شهرستان های جنوبی استان انجام می شود که یکی از پیشرو ترین آنها پتروشیمی جم است. الماسی تصریح کرد : پتروشیمی جم علاوه بر عمل به مسئولیتهای خود در شورای راهبردی پتروشیمی، به صورت مجزا نیز اقدامات زیادی را در راستای بهبود وضعیت منطقه به ویژه بخش سلامت و درمان انجام داده که مرکزی سی تی اسکن بیمارستان نبی اکرم (ص) یکی از این اقدامات است.

یوسفی ، فرماندار عسلویه نیز از سخنرانان این مراسم بود که در بخشی از سخنان خود ضمن تقدیر از عملکرد پتروشیمی جم در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به بازتاب گسترده اینگونه فعالیتها اشاره کرد و گفت : هر زمان که گامی در این منطقه خصوصا در حوزه درمان برداشته میشود الگویی اثر گذار در ذهن‌ این مردم محروم شکل میگیرد که تداوم آن منشا خیر در دنیا و آخرت برای بانیان آن خواهد بود.

مدیران و مسئولان حاضر با حضور در محل استقرار سی تی اسکن واقع در بیمارستان نبی اکرم (ص) عسلویه ، ضمن افتتاح رسمی این مرکز از نزدیک با چگونگی پذیرش بیماران و دیگر مراحل درمان در این حوزه آشنا شدند.

تعداد بازدید : ۱,۴۹۷