بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت

بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت
(چهارشنبه ۲ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۱:۲۲

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از فرایند اجرای طرح ارزیابی و توسعه کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار نیپنا ، بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی روز گذشته به همراه مدیر توسعه منابع انسانی این شرکت طی بازدید از مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت در جریان اجرای "طرح ارزیابی و توسعه کارکنان با سابقه کار 5 تا 15 سال شرکت ملی صنایع پتروشیمی" قرارگرفت.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جریان این بازدید ضمن تاکید بر اهمیت شناسایی و توسعه سرمایه های انسانی، خواستار توجه کامل به کیفیت و دقت روش های ارزیابی و استفاده از رویکردهای جدید و موثر در فرایند توسعه کارکنان شد.

برپایه این گزارش اجرای این طرح توسط مدیریت منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و همکاری مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت از اول اردیبهشت ماه امسال آغاز شد که کارکنان واجد شرایط طی 7 مرحله ارزیابی شدند و افراد پذیرفته شده تا پایان امسال در برنامه های توسعه ای با رویکردهای جدید یادگیری شرکت می کنند.

هدف از اجرای این طرح حصول اطمینان از تامین نیروی شایسته در سمت های سرپرستی و مدیریتی، ایجاد فرصت ارزیابی و توسعه برای همه کارکنان مشمول ، تشکیل بانک استعداد ها و توسعه کارکنان برای به عهده گرفتن سمت های مدیریتی است .

در جریان این بازدید فرزین مینوسرپرست مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت و اسمعیل قنبری مدیر منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مسئولین مرتبط در خصوص روند انجام طرح توضیحاتی ارائه کردند.

لازم به ذکر است 95 نفر از کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی دارای شرایط اولیه شرکت در این طرح بودند که از همه آنها دعوت به عمل آمده است.

تعداد بازدید : ۳,۸۴۰