برگزاری نخستین گردهمایی بازنشستگان صنعت پتروشیمی

برگزاری نخستین گردهمایی بازنشستگان صنعت پتروشیمی
(پنج شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸) ۱۳:۴۱

نخستین گردهمایی بازنشستگان صنعت پتروشیمی با هدف تببین عملکرد کانون صنفی کارمندان بازنشسته صنعت نفت ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نیپنا ، نخستین گردهمایی بازنشستگان صنعت پتروشیمی با هدف آشنایی، ارائه و تبیین عملکرد کانون صنفی کارمندان بازنشسته صنعت نفت ایران، امروز پنج شنبه(27 تیرماه) با حضور بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، حسین کاشفی رییس هئیت مدیره کانون صنفی بازنشستگان صنعت نفت ایران، محمد حسن پیوندی، سید مهدی حسینی ، محسن قمصری وعبدالحسین ثمری اعضای هئیت مدیره کانون صنفی بازنشستگان صنعت نفت ایران ودیگر اعضا در شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این گردهمایی با تقدیر از تلاش ها و خدمات بازنشستگان و پیشکسوتان صنعت پتروشیمی اظهارکرد: باید تلاش کنیم تا با استفاده از تجربه ها و دانش همکاران عزیز بازنشسته بتوانیم در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی کشورمان مثمر ثمر باشیم.

تاکید بر استفاده از تجربه های بازنشستگان صنعت نفت

حسین کاشفی رییس هیئت مدیره کانون صنفی بازنشستگان صنعت نفت ایران در این گردهمایی با تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم در شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهارکرد: در شرایط کنونی که فشارهای خارجی بر صنعت نفت ایران افزایش یافته است باید از تجربیات بازنشستگان و پیشکسوتان در جهت اعتلای صنعت بیش از گذشته استفاده کرد و این تجربه ها یک سرمایه ملی به شمار می رود.

وی افزود: ما می خواهیم فردایی بهتر داشته باشیم و در این مسیر نقش بازنشستگان دارای اهمیت بالایی است و از طریق خرد جمعی و انتقال دانش و تجربه می توان زمینه رشد و توسعه کشور را فراهم کرد.

کاشفی ادامه داد: باید نقش کانون را تقویت کنیم وبا تشکیل اتاق های فکر و نیز کمیته های تخصصی به دنبال توانمند سازی و نیز کارشناسی تر شدن ساختار کانون هستیم.

وی برگزاری دوره های آموزشی، کمک به اشتغال بازنشستگان وایجاد مکانی برای گذراندن اوقات فراغت همکاران بازنشسته وایجاد تمهیدات بیشتر در زمینه بهداشت ودرمان و ایجاد کارگروه های مشترک را از برنامه های آتی کانون برشمرد.

صیانت از دانش و ظرفیت های تخصصی بازنشستگان
محمد حسن پیوندی عضو هیئت مدیره کانون صنفی بازنشستگان صنعت نفت ایران نیز با تاکید بر اهمیت نقش بازنشستگان در توسعه کشور گفت: 700 نفر ازبازنشستگان صنعت پتروشیمی عضو کانون هستند واستفاده از تجربه های آنان می تواند راهگشا و اثر بخش باشد.

وی ادامه داد: تحقق برنامه های کانون نیاز به صبوری و حمایت همه جانبه دارد و با پیگیری درخواست های همکاران امیدواریم به نتایجی رضایت بخش برسیم.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم پنل پرسش و پاسخ نیز برگزار شد.

تعداد بازدید : ۲,۵۲۹