بازدید مشاور وزیر و مدیرکل HSE وزارت نفت از مجتمع پتروشیمی بندرامام

بازدید مشاور وزیر و مدیرکل HSE وزارت نفت از مجتمع پتروشیمی بندرامام
(چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸) ۰۹:۴۷

مشاور وزیر نفت و مدیرکل HSE وزارت نفت به همراه جمعی از مدیران ارشد HSE وزارت نفت و سازمان پدافند غیر عامل کشور از مجتمع پتروشیمی بندرامام بازدید کردند.

به گزارش نیپنا به نقل از  روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندرامام صبح روز سه شنبه ۲۱ خرداد ماه دکتر مرتضوی مشاور وزیر ، مدیر کل HSE و پدافند غیر عامل وزارت نفت ، روسای HSE چهار شرکت اصلی وزارت نفت، معاونت سازمان پدافند غیرعامل کشور و جمعی از مدیران ارشد HSE وزارت نفت و سازمان پدافند غیرعامل کشور از واحد های عملیاتی و تولیدی مجتمع پتروشیمی بندرامام بازدید کرده و از نزدیک در جریان فرآیندهای تولیدی و ایمنی شرکت قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش  این بازدید مدیران ارشد HSE وزارت نفت از خودروهای تازه تهیه شده آتش نشانی شرکت پتروشیمی بندرامام که به مجهز به بروزترین تجهیزات و امکانات در سطح استاندارد های جهانی است ، بازدید کردند و توسط کارشناسان HSE پتروشیمی بندرامام تمامی قابلیت های خودروها برای حاضرین به نمایش درآمد.

در ادامه جلسه ای با حضورحمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام ، مدیران HSE و نیز دیگر مدیران ارشد شرکت پتروشیمی بندرامام با مدیران ارشد HSE وزارت نفت و سازمان پدافند غیرعامل کشور در سالن اجلاس پتروشیمی بندرامام برگزار گردید و در مورد مباحثی همچون بهداشت ، آتش نشانی ، ایمنی ، سلامت و محیط زیست بحث و بررسی صورت گرفت.

طی این جلسه مدیرعامل پتروشیمی بندرامام ضمن خیرمقدم به مهمانان ، گزارشی از عملکرد شرکت پتروشیمی بندرامام در بخش های بهداشت، ایمنی ، محیط زیست و نیز دیگر حوزه های شرکت ایراد کرد و وضعیت فعلی مجتمع را برای حاضرین در جلسه شرح داد.

رستمی در پایان گزارش کاملی از پروژه تصفیه خانه مرکزی شرکت پتروشیمی بندرامام که به منظور حمایت و حفاظت از محیط زیست صورت گرفته ، ارائه کرد و در همین راستا هماهنگی و توافقات لازم در جهت ارتقاء سطح کیفی پروژه با مدیریت ارشد HSE وزارت نفت صورت گرفت.

تعداد بازدید : ۲,۵۷۲