رونمایی از خودروهای جدید آتش نشانی پتروشیمی بندرامام

رونمایی از خودروهای جدید آتش نشانی پتروشیمی بندرامام
(دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸) ۱۶:۰۷

​ شرکت پتروشیمی بندرامام در مراسمی از خودروهای جدید آتش نشانی خود که مجهز به به روزترین امکانات و قابلیت های آتش نشانی و اطفاء حریق می باشند رونمایی کرد.

به گزارش نیپنا به نقل از  روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندرامام در مراسمی با حضور مهندس رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام و نیز دیگر مدیران ارشد شرکت به منظور رونمایی از خودروهای جدید آتش نشانی برگزار گردید و طی آن تمامی قابلیت های خودروها توسط کارشناسان اداره ‪ HSE‬پتروشیمی بندرامام برای حاضرین به نمایش درآمد.

گفتنی است شرکت پتروشیمی بندرامام از سال گذشته به منظور ارتقا سطح آمادگی و بهبود عملکرد در برابر شرایط اضطراری و حوادث احتمالی اقدام به تهیه ۳ دستگاه خودرو آتش نشانی به همراه به روزترین و پیشرفته ترین امکانات ایمنی و اطفاء حریق کرد.

این درحالیست که خودروهای تهیه شده در دو مدل مختلف هستند  که یک مدل مجهز  به بوم ۲۲ متری ، ۲ مانیتور پرتاب بلند کنترل از راه دور ، دستگاه ژنراتور برق ، پمپ آب با ظرفیت  ۷ هزار و ۵۰۰ لیتر در دقیقه ، سیستم اختلاف آب و فوم اتوماتیک به همراه یک تاور ‪(Tower)‬ ۵ متری هیدرولیک به منظور تامین روشنایی محل عملیات با کنترل برقی و زاویه نور ۳۶۰ درجه است.

همچنین۲ دستگاه دیگر که از آنها خودروهای چند منظوره اطفاء حریق یاد می شود دارای قابلیت ها و تجهیزات تخصصی و بسیار کاربردی در حوزه صنعت است که مجهز به ۲ مانیتور پرتاب بلند کنترل از راه دور ، پمپ آب ۷ هزار و ۵۰۰ لیتر در دقیقه ، سیستم فوم اتوماتیک و دقیق ، سیستم پاشیدن پودر ، قابلیت استفاده همزمان آب و پودر توسط مانیتور مجزا ، ریل هوز برقی ۳۰ متری برای بالا بردن سرعت عمل در اطفاء حریق ، ژنراتور برق ، تاور ‪(Tower)‬ ۵ متری هیدرولیک به منظور تامین روشنایی محل عملیات با کنترل برقی و زاویه نور ۳۶۰ درجه می باشند.

شایان ذکر است شرکت پتروشیمی بندرامام همواره در حوزه ‪HSE‬ و محافظت مناسب از تجهیزات صنعتی و به ویژه نیروی انسانی اقدامات بسیاری اجرا نموده و در همین راستا  با تحقیق و بررسی مناسب از کاربرد دستگاه های مختلف ، اقدام به تهیه اینگونه خودروهای آتش نشانی کرده است.

تعداد بازدید : ۲,۲۹۸