گام دیگر پتروشیمی‌ها در رفع مشکل سیل زدگان

گام دیگر پتروشیمی‌ها در رفع مشکل سیل زدگان
(دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۳:۳۹

شرکتهای پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ادامه کمک های خود به سیل زدگان استان خوزستان، تهیه تعداد 150 دستگاه کانکس برای اسکان اضطراری به مناطق سیل زده را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی،رئیس شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، ضمن اعلام این خبر، گفت: پس از رسیدگی های اولیه به هم وطنان سیل زده در قالب انجام کمکهای لجستیک و پشتیبانی، با تغییر نیازهای سیل زدگانی که سرپناه خود را در گرمای خوزستان از دست داده بودند، شرکتهای پتروشیمی گام دیگری برداشتند.

سید امید شهیدی نیا، افزود: در همین راستا با درخواست استانداری خوزستان و با مشارکت شرکتهای پتروشیمی منطقه، تعداد 150 دستگاه کانکس با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد ریال جهت اسکان سیل زدگان به مناطق شوش، حمیدیه، سوسنگرد و دشت آزادگان در حال ساخت است که تاکنون تعداد 50 دستگاه از آنها در این مناطق استقرار یافته است.

شرکتهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، از ابتدای بروز بحران سیل در استان، همدوش با سایر نهادها و با هماهنگی نهادهای ذیربط، تمام توان خود را جهت کمک رسانی و رفع نیازهای عزیزان سیل زده بکار گرفته است.

تعداد بازدید : ۱,۴۱۷