روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد

روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد
(پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۱:۰۰

روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی فرارسیدن «بیست و هفتم اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» را به همکاران این عرصه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

فرارسیدن «بیست و هفتم اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و  روابط عمومی» را به صاحب نظران و فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک می گوییم.

روز جهانی ارتباطات و  روابط عمومی فقط یک عنوان در صفحات تقویم نیست، بلکه سرفصلی است از تعهد، تخصص، علم و هنر.

بدون تردید روابط‌عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده‌ای در افزایش آگاهی‌های آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی برعهده دارد و اکنون که اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است بر همگان آشکار شده، نمی توان نقش آن را در پیشبرد اهداف‌ یک‌ نهاد یا سازمان‌ نادیده گرفت.

روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصت مغتنمی است تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند بکوشیم .

امید است، با به کارگیری مهارت و دانش در راستای اعتلا و ارتقای فرهنگ مدنی، فضایی سالم برای اطلاع رسانی دقیق  و ارتباطات صمیمانه و اثر بخش میان مردم و سازمان که پایه حرکت اجتماع است، تلاش ورزیده و کماکان با ارتباط موثر در سامان دادن امور روابط عمومی نقش آفرین و اثر آفرین باشیم.

تعداد بازدید : ۷,۱۷۵