معرفی محصولات استراتژیک پتروشیمی جم در نمایشگاه چاینا پلاس 2019

معرفی محصولات استراتژیک پتروشیمی جم در نمایشگاه چاینا پلاس 2019
(سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۱:۲۷

پتروشیمی جم با هدف معرفی سبد محصولات با کیفیت تولیدی، شناخت رقبا و آشنایی با تکنولوژی‌های روز دنیا در بزرگترین نمایشگاه تجاری این صنعت با اقتدار حاضر می‌شود.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم ، سی و سومین دوره نمایشگاه چاینا پلاس از 31 اردیبهشت الی 3 خرداد 1398 (21 الی 24 May 2019) در شهر گوانگجو چین برگزار می‌شود.
این نمایشگاه بزرگ تجاری صنعتی که به لحاظ جایگاه جهانی با نمایشگاه K show آلمان قابل‌مقایسه است به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌ها درزمینه صنعت پلاستیک، لاستیک و صنایع وابسته به آن، به‌صورت یک سال در میان در شهرهای شانگهای و گوانگجو چین برگزار می‌شود.
پتروشیمی جم با برنامه‌های از پیش تعیین‌شده و باهدف ایجاد آگاهی، معرفی نام و برند محصولات تولیدی وگرید های جدید تولیدشده توسط پژوهشگران برجسته بخش تحقیق و توسعه این شرکت در نمایشگاه چاینا پلاس 2019 حضور پیدا می‌کند تا با قدم در عرصه رقابت با شرکت‌های بزرگ صنعت پتروشیمی جهان محصولات استراتژیک خود را معرفی کند.
در این رویداد بزرگ علاوه بر شرکت پتروشیمی جم و شرکت‌های زیرمجموعه ازجمله پلی‌پروپیلن جم، توسعه انرژی پاد کیش و توسعه پلیمر پاد جم و شرکت‌های پتروشیمی امیرکبیر، مارون، باختر، خلیج‌فارس و شرکت بین‌المللی SPII، شرکت‌های پلیمر خلیج‌فارس، پارسام پلاست و پارسا پلیمر شریف در کنار شرکت‌های سابیک عربستان، باسف آلمان(BASF)،  لینده بازل و ساینوپک چین و دیگر شرکت‌های برجسته جهانی در نمایشگاه چاینا پلاس 2019 به رقابت می‌پردازند.
 غرفه شرکت پتروشیمی جم در سالن اصلی نمایشگاه با موقعیت، 10.2R21 و با مساحت 153 مترمربع در کنار بزرگان صنعت پتروشیمی جهان ازجمله، Sk global Chemical. Borouge.LG Chem Dow Chemical (USA) جانمایی شده است.
تعداد بازدید : ۱,۶۲۵