هدف گذاری پتروشیمی کارون برای افزایش تولید

هدف گذاری پتروشیمی کارون برای افزایش تولید
(یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۱:۴۶

مدیرعامل پتروشیمی کارون گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی می‌کنیم در سال ۹۸ میزان افزایش تولید تا ۲۵ درصد بالاتر رود.

علیرضا صدیق زاده مدیرعامل پتروشیمی کارون در گفتگو با خبرنگار گفت: تولید در سال ۹۷ در حدود ۱۵ درصد افزایش داشته و پیش بینی می‌کنیم در سال ۹۸ میزان افزایش تولید تا ۲۵ درصد بالاتر رود.
صدیقی زاده در مورد میزان تقاضا برای محصولات پتروشیمی کارون گفت: در شرایط کنونی ۵۰ درصد از تولیدات این مجموعه، کل نیاز داخل را تامین می کند ومازاد آن به هرکشوری که ایزوسیانات تقاضا داشته باشد صادر می شود، با این حال کشورهای مقصد ایزوسیانات تولیدی در پتروشیمی کارون در سال ۹۷ شامل چندین کشور اروپایی و آسیایی بودند.
مدیرعامل پتروشیمی کارون در مورد برنامه های توسعه‌ای این مجموعه گفت: در نظر داریم در قالب یک طرح توسعه ای کمبود خوراک مجتمع را برطرف کرده و میزان تولید را به ۱۰۰ درصد ظرفیت اسمی برسانیم.
صدیقی زاده در مورد طرح توسعه ای تعریف شده برای تولید مونو اکسید کربن و هیدروژن گفت: تلاش می‌کنیم تا دو سال آینده این طرح به بهره‌برداری برسد که در این صورت مشکل وابستگی خوراک ما کاهش یافته و پیش‌بینی می‌کنیم حداکثر ظرفیت تولید داشته باشیم.

تعداد بازدید : ۱,۶۱۹