افتتاح هاب توزیع و لجستیکی سابک در برزیل

افتتاح هاب توزیع و لجستیکی سابک در برزیل
(یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۲:۱۴

شرکت سابک از راه اندازی یک هاب توزیع و لجستیکی برای کمک به تامین تقاضای فزاینده برزیل برای پلی اتیلن و پلی پروپیلن خبر داد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی آی سی آی اس (ICIS)، شرکت سابک در حاشیه نمایشگاه فئیپلاستیک 2019 (Feiplastic 2019) برزیل که در فاصله روزهای 22 تا 26 آوریل امسال برگزار شد، از راه اندازی یک هاب توزیع و لجستیکی برای کمک به تامین تقاضای فزاینده برزیل برای پلی اتیلن (PE) و پلی پروپیلن (PP) خبر داد.

هاب یادشده که قرار است در دیادما سائو پائولو مستقر شود، سابک را قادر می سازد تا به شیوه موثرتری خدمات خود را به مشتریان برزیلی عرضه کند.

این شرکت همچنین در حال ساختن تعدادی سیلوی جدید در تاسیسات خود واقع در کامپیناس برزیل است.

 عبدالرحمن الفقیه، معاون اجرایی ریاست شاخه پتروشیمی سابک، عنوان کرد: ما اکنون خدمات خود را به پایگاه گسترده ای از مشتریان در منطقه آمریکای جنوبی ارائه می کنیم. همچنین متعهد به تقویت این روابط و افزایش اتکاپذیری خدمات ارائه شده هستیم.

سابک به عنوان بخشی از تعهد خود به مشتریان مستقر در منطقه، از تعدادی محصول و خدمات این شرکت که برای نخستین بار در آمریکای جنوبی ارائه می شوند، در غرفه خود واقع در نمایشگاه فئیپلاستیک رونمایی کرد. محصولات و خدمات یاشده شامل نسخه های آزمایشی فرآیند اختصاصی برای صنایع تولید درپوش و کلاهک (caps and closures industry)، فناوری مواد برای محصولات بهداشت شخصی سبک و بافته نشده (nonwoven and light personal hygiene items) و یک خط تولید کامپاندهای پلی پروپیلن برای صنایع خودروسازی هستند.

 

تعداد بازدید : ۹۳۹