درسال رونق تولید محقق شد:

رکورد جدید تولید متانول در پتروشیمی فن آوران

رکورد جدید تولید متانول در پتروشیمی فن آوران
(سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۵:۰۱

رکورد تولید ۸۹۳۴۱ تن متانول در فروردین ماه ۱۳۹۸ در پتروشیمی فن آوران به ثبت رسید.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومـی و امـور بین المـلل پتروشیمـی فـن آوران، این شـرکت موفـق به ثبت رکورد جدید تولید ماهانه ۸۹۳۴۱ تن متانـول در فروردین  شد که  از آغاز راه اندازی در سال ۱۳۸۳ برای نخستین بار است که محقق می شود.

علی خــوان زاده رئیس مجتمع پتروشیمی فن آوران ضمن اعلام این خبر  گفت: تــداوم تــولیــد بــا لحــاظ معیــارهـای کمـیت و کیفـیت منـاسب، از راهبــردهــای استراتژیک مد نظــر مدیران و کارکنــان بخش تولید می باشد که عنـایت خداوند متعال و حمایت های، کلیه ارکـان مدیریت و به ویژه رهنمود های مدیرعامـل این شـرکت و  پشتیبانی ســایر بخش های فنــی، بازرگانی، در کنار عــزم راسخ بانیان دستیابــی به این هدف که کارکنـان پرتلاش واحدهــای بهره برداری هستند ، زمینه دستیابی به این موفقیت را فراهم نموده است.

وی افزود در دستاورد اخیر ، فاصله ۱۱۰۶ تنی مازاد تولید در مقایسه با آخرین رکورد تولید یک ماهه  مشاهده می گردد که از مزیت های این رکورد محسوب می شود و در نوع خود کم سابقه است.

شایان ذکر است که شرکت پتروشیمی فن آوران با ظرفیت یک میلیون تن تولید سالیانه متانول بعنوان یکی از واحد های مهم تامین کننده نیاز بازار های صادراتی و داخلی بشمار می رود که علاوه بر صادرات به بازار های جهانی، سهم عمده تامین نیاز بازار داخلی را در حوزه مصارف پایین دست متانول در مقایسه با دیگر تولید کنندگان ایرانی از آن خود دارد.

این شرکت بعنوان تنها تولید کننده اسید استیک در کشور بشمار می رود که با استفاده از خوراک متانول و منوکسید کربن تولیدی خود، در حال تولید این محصول استراتژیک برای تامین نیاز بازرهای صادراتی و داخلی نیز می باشد.

تعداد بازدید : ۱,۵۱۸