بازدید فرمانده مدیریت بحران منطقه ویژه از مناطق سیل زده شادگان

بازدید فرمانده مدیریت بحران منطقه ویژه از مناطق سیل زده شادگان
(چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸) ۱۹:۰۹

فرمانده ارشد HSE و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به همراه تنی چند از اعضای کمیته بحران منطقه از روستاهای آسیب دیده از سیل شادگان بازدید کرد.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی : پیش از ظهر امروز شهیدی نیا، فرمانده ارشد HSE و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به همراه مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی و تنی چند از اعضای کمیته بحران منطقه، از روستاهای آسیب دیده از سیل شهرستان شادگان بازدید کردند.

در این دیدار که همزمان با دیدار نماینده ولی فقیه در استان خوزستان صورت گرفت، فرماندار شادگان ضمن ارایه گزارش از عملکرد فعالیت های انجام شده از قبل از سیل تا کنون، نیازمندی های خود را جهت کنترل سیل و کاهش خسارت های احتمالی ناشی از آن را اعلام نمود.

امید شهیدی نیا مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در راستای تاکیدات مقام عالی وزارت نفت و همسویی شرکت های پتروشیمی مستقر در استان در امر کمک رسانی به سیل زدگان ، تعداد 3 دستگاه بیل مکانیکی و 3 دستگاه کامیون از طریق شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه ماهشهررا در اختیار فرماندار شهرستان شادگان قرار داد.

شهیدی نیا با اشاره به حضور تاثیر گذار کارکنان صنعت پتروشیمی درامداد رسانی و کمک به سیل زدگان در استان خوزستان گفت: تا پایان شرایط فوق العاده در شهرستان شادگان، با توجه به نیاز نسبت به تامین کیسه های پلاستیکی و نایلونی با سایز های مختلف جهت استفاده در سیل بند ها همکاری لازم را از طریق شورای راهبری پتروشیمی انجام خواهد داد. همچنین مقرر گردید نیاز تامین غذای امداد رسانان توسط موکب صعت پتروشیمی تامین گردد.

گفتنی است تالاب شادگان از سه نقطه و همچنین  رودخانه جراحی تغذیه می شود و سیل اخیر باعث بالا رفتن تراز آب و ورود به بعضی از روستا های حاشیه تالاب گردیده است.

تعداد بازدید : ۱,۲۱۴