تداوم خدمات شرکت های پتروشیمی به مناطق سیل زده

تداوم خدمات شرکت های پتروشیمی به مناطق سیل زده
(یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸) ۱۴:۴۷

شرکت‌های پتروشیمی به منظور کمک به مناطق سیل‌زده کشور و در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی کماکان اهتمام و مشارکت گسترده ای دارند.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی های مجتمع های پتروشیمی واقع در در نقاط مختلف کشور ، روند ارسال کمک های مختلف به مناطق سیل زده با جدیت در حال انجام است.

امداد رسانی گسترده پتروشیمی امیر کبیر به مناطق سیل زده در استان خوزستان، لرستان و گلستان
بر اساس این گزارش و به نقل به گزارش روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیراین شرکت تا تاریخ بیست و دوم فروردین ماه ضمن هماهنگی کامل با سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در امور مربوط به همیاری هموطنان آسیب دیده از سیل، با اخذ مصوبه هیات مدیره شرکت ، همراهی و همکاری جدی در این زمینه را برنامه ریزی کرده است.
پیشنهاد تخصیص یک روز حقوق و مزایای و استقبال مدیران و کارکنان شرکت، جهت تامین بخشی از اقلام مورد نیاز سیل زدگان، حضور در کنار هموطنان آسیب دیده از سیل در استان گلستان در همان روزهای ابتدایی و اعزام تیمی به سرپرستی یکی از کارکنان این شرکت در منطقه مذکور و ارائه خدمات امدادی ، ارسال محموله مواد غذایی شامل برنج ،مرغ، کنسروجات، مواد شوینده و انواع گونی و رول پلاستیکی جهت در امان بودن از سیل بین هموطنان آسیب دیده آن منطقه، ازجمله اقدامات امدادرسانی به مناطق سیل زده استان گلستان است.
حضور در کنار هموطنان آسیب دیده از سیل در استان لرستان از ابتدای وقوع این حادثه و ارسال محموله اقلام مورد نیاز سیل زدگان طی دو مرحله بوسیله دو کامیونت شامل مواد غذایی، لوازم بهداشتی و شوینده ها و تحویل به ستاد بحران استان لرستان از دیگر اقدامات امدادرسانی پتروشیمی امیرکبیر به هم وطنان سیل زده لرستانی است.
تخصیص مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان قدرالسهم شرکت پتروشیمی امیرکبیر هم راستا با سایر شرکتهای پتروشیمی منطقه به ستاد بحران سازمان منطقه ویژه اقتصادی جهت انجام متمرکز عملیات های زیرساختی و ساماندهی امور تعریف شده برای کمک به هموطنان سیل زده خوزستانی، ارسال دو نوبت محموله مواد غذایی به همراه نیروی انسانی به اردوگاه شهید مسعودیان اهواز از جمله این اقدامات است.
استقرار در ستاد بحران منطقه ویژه ماهشهر و مشارکت در انجام عملیات طبخ و توزیع روزانه بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم برای هموطنان سیل زده ای که در کمپ های اسکان اضطراری استقرارموقت داده شده اند از دیگر خدمات امدادرسانی این شرکت است.
از دیگر موارد انجام شده توسط این شرکت می توان به ارائه اقلام لازم از قبیل مواد پلاستیکی به تعداد ۱۶ رول شیرینگ و گونی(بیش از پانزده کیلومتر پلاستیک به عرض ۲/۵ متر)و بیش از ۱۵ هزار گونی پلاستیکی، مواد غذایی، شیر خشک و.... به سپاه پاسداران استان که وظیفه حصارکشی اطراف منازل مردم همجوار رودخانه کارون را بر عهده داشته است، اشاره کرد.
همراهی با سایر سازمانهای مردم نهاد، حوزه های علمیه و گروههای جهادی مورد تایید و وثوق نهادهای حاکمیتی و نظارتی، جهت کمک به آسیب دیدگان ناشی از سیل و از جمله تخصیص موادغذایی از قبیل گوشت، مرغ، برنج و لوازم بهداشتی و شیرخشک کودکان، به این نهادها جهت توزیع به آسیب دیدگان ناشی از سیل از دیگر خدمات امدادرسانی پتروشیمی امیرکبیر به مناطق سیل زده استان خوزستان محسوب می شود.
تحویل ۱۵ هزار پرس غذای گرم به ستاد امدادرسانی به سیل زدگان الغدیر تحت اشراف آیت الله حیدری امام جمعه شهرستان اهواز و نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بخش دیگری از خدمات رسانی پتروشیمی امیرکبیر در این ایام است.
کمک های پتروشیمی اروند به سیل زدگان
در ادامه این گزارش به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند، این شرکت علاوه بر کمک‌های لجستیکی شامل لودر و کمپرسی و سایر اقلام مورد نیاز، تعدادی از نیرو‌های داوطلب امور HSE از روز سه شنبه ۱۳۹۸/۱/۲۰ تا روز پنجشنبه ۱۳۹۸/۱/۲۳ اقدامات بسیار موثری در احداث سیل بند در کنار سایر گروه‌ها انجام داده است.بر اساس همین‌گزارش دیروز بعدازظهر کار احداث سیل بند به اتمام رسیده و نیرو‌ها از منطقه کوت امیر ایستگاه برق جنوبی اهواز خارج شدند و آماده کمک رسانی در سایر نقاط بر اساس نیاز ستاد مدیریت بحران میباشند.
شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه؛ فعال در عرصه خدمت رسانی
به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در پی هشدارهای سازمان هواشناسی و ستاد بحران، کمیته بحران شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه با هدف مصون نگه داشتن این مجموعه عظیم صنعتی از آسیب های احتمالی و اتخاذ تصمیماتی تشکیل شد.
روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در راستای مسئولیت های اجتماعی، اقدامات خیرخواهانه این شرکت را برای کمک به آسیب دیدگان سیل کرمانشاه اینگونه تشریح کرد: استفاده از تجهیزات و ماشین آلات داخلی شرکت ، اجاره و بکار گیری یکدستگاه بیل مکانیکی زنجیری به صورت شبانه روزی جهت لایروبی جوی های آب خارج از مجتمع به منظور کمک به همسایگان و روستاهای پایین دست برای انتقال آب های سطحی بالادست به رودخانه و همچنین با پیشنهاد فرماندار هرسین و موافقت مدیران شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه ، مسجد این شرکت با کلیه امکانات به عنوان یکی از محل های اسکان سیل زدگان آماده خدمت رسانی به ساکنان روستاهای سیل رده اطراف خود شد.
همچنین با ارسال بیش از 11 هزار تخته کیسه دولایه ضد آب جهت استفاده در سیل بندهای مناطق جنوب کشور به یاری هموطنان خود شتافت.

پتروشیمی شازند یک میلیارد و 500 میلیون ریال به سیل زدگان کمک کرد
«ابراهیم ولدخانی» افزود: این میزان کمک در قالب تهیه آذوقه خوراکی، پوشاک، پتو، لوله فلزی و سیمانی انجام شده است.
وی اظهار داشت: 2 دستگاه کامیون برنج به وزن 19 تن، 2 دستگاه کامیون روغن به تعداد سه هزارو 855 بطری، یک دستگاه کامیون مواد شوینده به تعداد چهار هزار و 545 بطری، یک دستگاه کامیون پتو به تعداد 300 تخته به مناطق سیل زده ارسال شد.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند گفت: 53 متر لوله فلزی درسایز و اندازه های مختلف و 40 متر لوله سیمانی نیز از دیگر کمک های اهدایی پتروشیمی شازند به هم وطنان سیل زده است.
ولدخانی افزود: اعزام 6 نفر آتش نشان و 2 نفر راننده به همراه خودرو سنگین آتش نشانی به شهرستان درود از 11 تا 16 فروردین ماه از دیگر خدمات این شرکت به سیل زدگان است.
وی اظهار داشت:11 دستگاه ماشین آلات سنگین شامل گریدر، کمرشکن، بیل زنجیری، لودر، بیل مکانیکی و تریلی به منظور برف روبی و مهار سیلاب از پنجم تا 17 فروردین ماه برای کمک به ستاد بحران شازند از دیگر کمک های پتروشیمی شازند است.

ارسال اقلام مورد نیازسیل زدگان از سوی شرکت بیستون
نخستین محموله از کمک های شرکت پتروشیمی بیستون شامل 4 کامیون مواد لبنی و همچنین مقدار قابل توجه ای حبوبات ، شامل لوبیا قرمز و آش رشته ای به مقصد شهرستانهای سیل زده خرم آباد ، پل دختر و ... ارسال گردید .
لازم به ذکر است محموله های بعدی نیز تهیه و با برنامه ریزی کامل جهت کمک به هموطنان عزیز سیل زده ارسال خواهد شد .
شرکت پتروشیمی بیستون در راستای فعالیت های اجتماعی خود همواره در عرصه های مختلف کمک رسانی پیشتاز بوده و کمک شایانی به هموطنان عزیز در شرایط بحرانی نموده است .

پتروشیمی شهید تندگویان چهارمین محموله کمک به سیل زدگان را ارسال کرد
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شهید تندگویان در راستای ادامه کمک های ارسالی به هموطنان سیل زده طی تصمیمی که در مدیریت شرکت پتروشیمی شهید تندگویان اتخاذ گردید تعداد 1000 عدد کیسه یک تنی جهت مقابله با سیل و ایجاد سیل بند به ستاد بحران منطقه ارسال گردید.
لازم به ذکر است که دریافت کمک های نقدی کارکنان پتروشیمی شهید تندگویان از طریق اداره روابط عمومی مجتمع همچنان در حال انجام است و محموله های بعدی نیز به زودی به مناطق سیل زده ارسال خواهد گردید.
تیم پزشکی پتروشیمی پارس در شهر ویس مستقر شد
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی پارس تیم پزشکی اعزامی پتروشیمی پارس صبح امروزجهت خدمات رسانی به مردم سیل زده خوزستان در شهر ویس مستقر شد.
، این کادر پزشکی جهادی در مناطق سیل زده خوزستان برای انجام خدمات درمانی با قایق به روستاها تردد و خدمت رسانی می کنند.
تیم پزشکی جهادی پتروشیمی پارس شامل پزشک، بهیار، آمبولانس و داروهای مورد نیاز مردم سیل زده است.

تعداد بازدید : ۱,۲۱۸