کمک 120میلیونی بسیجیان و کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی به سیل زدگان

کمک 120میلیونی بسیجیان و کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی به سیل زدگان
(شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸) ۱۵:۱۷

سرپرست بسیج شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به کمک های بسیجیان و کارکنان این شرکت به سیل زدگان از آمادگی برای اعزام نیروهای متخصص به استان های سیل زده خبر داد.

حسین امین زاده سرپرست بسیج شرکت ملی صنایع پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: پس از حادثه سیل اخیر در استان های گلستان، لرستان و خوزستان، از سوی کارکنان حدود 21 میلیون تومان کمک های نقدی تا امروز برای کمک به سیل زدگان و خرید اقلام مورد نیاز آنها جمع آوری شده است و بسیج شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز 100 میلیون تومان برای کمک به حادثه دیدگان اختصاص داده است .

وی با تاکید بر نقش صنعت پتروشیمی در مسئولیت های اجتماعی افزود: روند کمک های کارکنان همچنان ادامه دارد و با هماهنگی های انجام شده با پایگاه های بسیج شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و هلدینگ خلیج فارس و چند شرکت دیگر طی روز های آتی میزان این کمک ها افزایش می یابد.

امین زاده همچنین از همکاری و کمک گسترده شرکت های پتروشیمی درمنطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و نیزمنطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد و گفت: همکاران در صنعت با جدیت در حال کمک و تامین نیازهای هموطنان درمناطق سیل زده هستند.

تعداد بازدید : ۱,۸۵۱