افزایش ظرفیت تولید پلی پروپیلن بوریالیس

افزایش ظرفیت تولید پلی پروپیلن بوریالیس
(شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸) ۱۲:۵۹

مجتمع جدید کامپاندینگ پلی پروپیلن بوریالیس در ایالات متحده راه اندازی شد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپ ، شرکت های بوریالیس (Borealis) و بروج (Borouge) به تازگی اعلام کردند که مجتمع کامپاندینگ جدید آن ها در تیلرزویل (Taylorsville) کارولینای شمالی ایالات متحده، مطابق برنامه در سه ماهه اول سال جاری میلادی در مدار تولید قرار گرفته است.

شرکت بوریالیس، از شناخته شده ترین تولیدکنندگان پلیمر، مستقر در وین اتریش، در تاریخ سوم آوریل عنوان کرد: این تاسیسات 30 هزار تن ظرفیت تازه را به ظرفیت جهانی کامپاندینگ پلی پروپیلن بوریالیس می افزاید.  مجتمع یادشده قابلیت عرضه جهانی الفین های ترموپلاستیک مورد استفاده در صنایع خودروسازی و گریدهای مواد تقویت شده با فیبر شیشه ای کوتاه (short glass fibre reinforced material grades) شرکت را به میزان چشمگیری افزایش می دهد. در میان محصولات اولیه تولید شده در مجتمع، می توان به مواد دارای کاربرد در قطعات داخلی و خارجی اتوموبیل اشاره کرد که از سوی مشتریان شناخته شده صنایع خودروسازی مانند دایملر و فولکس‌واگن مورد تایید هستند.

اگر چه قرار است مجتمع جدید در تاریخ 16 ماه مه به طور رسمی افتتاح شود، این تاسیسات در حال حاضر نمونه ای از محصولاتش را برای مشتریان بالقوه شامل خودروسازان و دیگر شرکت های مهم در طول زنجیره ارزش در آمریکای شمالی ارسال کرده است. بوریالیس همچنین یک ماده جدید پیشرفته موسوم به Daplen EE058AI را برای استفاده در قطعات داخلی اتوموبیل، به پورتفولیوی پلی پروپیلن سبک (low-density polypropylene) خود افزوده است.

تعداد بازدید : ۱,۰۶۶