نقش پر رنگ مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت های پتروشیمی در مقابله با سیلاب

نقش پر رنگ مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت های پتروشیمی در مقابله با سیلاب
(شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸) ۱۳:۱۹

مدیر عامل شرکت بهره برداری،تولید و انتقال آب جنوب شرق گفت: مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت های پتروشیمی در مقابله با سیلاب ستودنی است.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ،محسن رستگارنیا مدیر عامل شرکت بهره برداری ، تولید و انتقال آب جنوب شرق با بیان این خبر گفت : همزمان با اعلام شرایط بحرانی و در معرض قرار گرفتن تاسیسات آبرسانی کوت امیر و ایستگاه برق اصلی شهرستان کارون که تامین کننده اصلی برق شهرستان و شرکت آب جنوب شرق است مجموعه شرکت های پتروشیمی نسبت به بسیج امکانات و تجهیزات مورد نیاز خود و اعزام آنها به منطقه اقدام کردند.

محسن رستگارنیا افزود: مجموعه شرکت های پتروشیمی با احساس مسئولیت مضاعف و تلاش شبانه روزی در کنار همکاران خود در شرکت آب جنوب شرق و همکاری نیروهای جهادی منطقه موفق به حفاظت فیزیکی و ایجاد سیل بند به منظور عدم نفوذ سیلاب به مهم ترین ایستگاه برق شهرستان شدند.

رئیس هئیت مدیره و مدیر عامل شرکت آب جنوب شرق در ادامه اظهار داشت : دفاتر و تاسیسات شرکت های پتروشیمی علیرغم دوری مسافت و عدم قرارگیری تاسیسات آنها در منطقه با استمداد این شرکت طی چند روز اخیر بصورت شبانه روزی در کنار همکاران ما به ارائه خدمات اعلامی این شرکت پرداختند که مسئولیت پذیری اجتماعی آنها در مقابله با سیلاب در منطقه کوت امیر شهرستان کارون و ایستگاه برق مربوطه ستودنی است.

رستگارنیا در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان شرکت پتروشیمی و کارکنان آب جنوب شرق گفت: با هماهنگی انجام شده، گروههای اعزامی از شرکتهای پتروشیمی تا پایان شرایط بحرانی درکنار کارکنان این شرکت نسبت به محافظت از تاسیسات پست برق شهرستان 132 کیلو ولت برق کوت امیر به منظور استمرار آبرسانی ادامه خواهند داد.

تعداد بازدید : ۱,۲۶۲