اکسان موبیل کمیکال به دنبال فرصت های جدید سرمایه گذاری در آسیا

اکسان موبیل کمیکال به دنبال فرصت های جدید سرمایه گذاری در آسیا
(سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸) ۱۳:۰۰

اکسان موبیل کمیکال به دنبال مطالعه فرصت های رشد و توسعه در سنگاپور و بازار آسیا به منظور افزایش تنوع و تعداد محصولات خود است.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی آی سی آی اس (ICIS)، کارن مک کی ، رئیس تازه منصوب شده اکسان موبیل کمیکال (ExxonMobil Chemical)، به تازگی عنوان کرد: ما همچنان به مطالعه فرصت های رشد و توسعه در سنگاپور و باقی بازار آسیا برای افزایش تنوع و تعداد محصولات خود ادامه می دهیم.

مک کی افزود: ما همواره سنگاپور را به دلیل مزیت های رقابتی موجود در این کشور، برای کشف موقعیت های جدید سرمایه گذاری تحت بررسی داریم.

این شرکت در پنجم آوریل امسال مجتمع تولید رزین 90 هزار تنی خود را به همراه یک مجتمع 140 هزار تنی تولید بوتیل (butyl) در جزیره جورانگ در قسمت جنوبی سنگاپور به طور رسمی افتتاح کرد.

توانایی کراکینگ مستقیم نفت خام در سایت سنگاپور، شرکت اکسان موبیل را قادر می سازد تا از نظر خوراک مصرفی از انعطاف پذیری چشمگیری برای دو واحد جدید خود برخوردار باشد.

رئیس اکسان موبیل همچنین اظهار داشت: وقتی شما یک کراکر اتان در اختیار دارید، چنین واحدی تنها قادر به تولید اتیلن است. این در حالیست که وقتی مولکول سنگین تری مورد کراکینگ قرار می گیرد، طیف وسیع تری از محصولات شیمیایی از آن بدست می آید. بنابر این ما به دلیل بهره گیری از قابلیت کراکینگ مستقیم نفت خام می توانیم خوراک بیشتری برای دو واحد مشتقات جدید خود داشته باشیم.
سنگاپور میزبان بزرگترین مجموعه پتروپالایشگاهی اکسان موبیل در جهان است.

مک کی یادآورد شد: ما متعهد به سرمایه گذاری در سنگاپور و آوردن بهترین فناوری های اختصاصی خود به این کشور هستیم.

تعداد بازدید : ۱,۵۷۸