امضا تفاهم نامه همکاری بوریالیس و ادنوک برای توسعه پلی الفین ها

امضا تفاهم نامه همکاری بوریالیس و ادنوک برای توسعه پلی الفین ها
(چهارشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۸) ۱۴:۵۱

بوریالیس و ادنوک یک تفاهنامه همکاری (MoU) را برای یافتن فرصت های تازه توسعه و مشارکت در زمینه پلی الفین امضاء کردند.

به گزارش نیپنا به نقل از پلاستیک نیوز یوروپ (plasticsnewseurope)، شرکت اتریشی عرضه کننده انواع محصولات الفینی، بوریالیس (Borealis) و شرکت ملی نفت ابوظبی، موسوم به ادنوک (Adnoc)، به تازگی یک تفاهنامه همکاری (MoU) را برای یافتن فرصت های تازه توسعه و مشارکت در زمینه پلی الفین امضاء کردند.
بر اساس مفاد این توافقنامه، بوریالیس و ادنوک برنامه دارند طرح مشترک (JV) موفق خود موسوم به بروج (Borouge) را به میزان بیشتری توسعه دهند. طرح یادشده در سال 1998 میلادی و با همکاری دو شرکت شکل گرفت.
شرکت بوریالیس در تاریخ 23 ماه مارس اعلام کرد: دو شرکت قرار است با بهره گیری از تخصص ویژه خود که به شکل گیری موفقیت آمیز بروج انجامید، به بررسی فرصت های بیشتر توسعه در صنعت یکپارچه پلی الفین (integrated polyolefin industry) در بازارهای جغرافیایی کلیدی (key geographical markets) بپردازند.
آلفرد استرن، مدیر عامل شرکت بوریالیس، می گوید: توسعه پایدار در آسیا و خاورمیانه نشان دهنده نیاز و تقاضای فزاینده برای فناوری و راه حل های های نوآورانه و محصولات دارای ارزش افزوده بالا است.
بوریالیس قرار است فناوری های اختصاصی، تجربه و تخصص خود در بازار را در مشارکت با ادنوک به کار گیرد. این سیاست همچنین در راستای راهبرد توسعه پایین دستی (downstream expansion strategy) شرکت بوریالیس است که از میانه سال گذشته میلادی کلید خورد.

تعداد بازدید : ۱,۴۴۴