برگزاری مراسم روز بزرگداشت شهدا از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی

برگزاری مراسم روز بزرگداشت شهدا از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی
(چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷) ۱۴:۳۳

مدیر عامل و کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا با حضور در کهف شهدا از مقام والای این قهرمانان وطن تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار نیپنا، بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی،مدیران و جمعی ازکارکنان این شرکت امروز چهارشنبه (22 اسفند ماه) همزمان با روز بزرگداشت شهدا از مقام شهدای گمنام 8 سال دفاع مقدس در کهف شهدا تجلیل کردند.

بر اساس این گزارش در این آئین معنوی، مزار این شهدا به عطر گلاب وگل مزین شد و با قرائت فاتحه از مقام شامخ شهیدان تجلیل به عمل آمد.

این گزارش می افزاید: همچنین بر اساس سنت نیک درختکاری که هر ساله برگزار می‌شود، در جوار قبور شهدا چند اصله نهال سرو توسط مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و همکاران این شرکت کاشته شد.

بر اساس این گزارش اسمعیل قنبری مدیر منابع انسانی و رضا باباپور رییس امور ایثارگران  شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در خانه شهید اولاد میرزا  حضور یافته و از ایشان تجلیل کردند.

به گزارش نیپنا، شرکت ملی صنایع پتروشیمی 77 شهید را تقدیم انقلاب کرده است و بیشتر این شهدا در پتروشیمی های بندرامام، رازی، آبادان، فارابی و شیراز شاغل بودند، همچنین 234 آزاده شاغل و بازنشسته در صنعت پتروشیمی وجود دارد و 1515 نفر نیز رزمنده در این صنعت شاغل بوده و یا بازنشسته شده اند.

گفتنی است که در مجموع 3022 نفر تحت پوشش ستاد امور ایثارگران شرکت ملی صنایع پتروشیمی قرار دارند.

تعداد بازدید : ۱,۷۳۸