برگزاری مراسم تکریم و معارفه فرمانده بسیج صنعت پتروشیمی

برگزاری مراسم تکریم و معارفه فرمانده بسیج صنعت پتروشیمی
(یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷) ۱۴:۲۴

آیین تکریم و معارفه سرپرست بسیج حوزه پتروشیمی کشور برگزارشد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، محمدعلی فلاح مهرجردی فرمانده مرکز بسیج وزارت نفت امروز یکشنبه(12 اسفند ماه) در آیین تکریم و معارفه فرمانده بسیج شرکت ملی صنایع پتروشیمی که با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و تعدادی از فرماندهان بسیج  شرکت های تابعه وزارت نفت برگزار شد اظهارکرد: رسالت اصلی ما تفکر ایثار و شهادت است و با تکیه بر تفکر بسیجی باید این راهبرد ها را احیا کرده و به سوی تعالی حرکت کنیم.

فلاح با بیان این که حفظ روحیه بسیجی راهبردی مهم در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی است گفت: کارکنان صنعت پتروشیمی برای تحقق اهداف و برنامه های پیش بینی شده باید با تفکری بسیجی فعالیت کنند.

وی با اشاره به حضور 7 ساله مرتضی رحیمیان سرای در فرماندهی بسیج شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت:عملکرد بسیج شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دوران حضور ایشان قابل تقدیر است وهمواره نیکنامی ایشان زبانزد بوده است.

فلاح با ابراز امیدواری نسبت به تداوم حمایت از بسیج شرکت ملی صنایع پتروشیمی خواستار همکاری بسیجیان صنعت پتروشیمی برای تحقق اهداف بسیج شد و از امین زاده سرپرست جدید مرکز فرماندهی بسیج شرکت ملی صنایع پتروشیمی خواست تا با صلابت و پشتکار با همکاری و تعامل با تمامی فعالان صنعت فعالیت های خود راادامه دهند.

بر اساس این گزارش، حسین امین زاده سرپرست جدید مرکز فرماندهی بسیج شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در این آیین گفت: بسیجیان بازوهای پرتوان مدیریت هستند و امید است که با کارآمدی بتوانند با همکاری دیگر همکاران به هدف های پیش بینی شده در صنعت پتروشیمی دست یابیم.

 فعالیت بیش از18 هزار بسیجی در صنعت پتروشیمی

مرتضی رحیمیان سرای نیز در این آیین با اشاره به حضور 7 ساله خود در فرماندهی بسیج شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهارکرد: 5 مرکز بسیج در تهران،15 مرکز در ماهشهر و 10 مرکز در عسلویه در حال فعالیت  هستند و مراکز دیگری در شیراز ، خراسان و نیز دیگر نقاط کشور فعال هستند.

وی با بیان این که بیش از 6 هزار و یکصد بسیجی فعال در صنعت پتروشیمی حضور دارند گفت : بیش از 11 هزار و نهصد نفر نیزدر سراسر کشور به عنوان بسیجی عادی در این صنعت ارزش آفرین مشغول به فعالیت هستند.

 

 


تعداد بازدید : ۲,۱۹۰