برگزاری جلسه روسای HSE شرکت هلدینگ نفت و گاز پارسیان

برگزاری جلسه روسای HSE شرکت هلدینگ نفت و گاز پارسیان
(چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷) ۱۷:۰۰

روسای شرکت های HSE تابعه هلدینگ نفت و گازپارسیان در جلسه ای با حضور مدیران HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی به ارائه گزارش فعالیت های سال گذشته و اهداف و برنامه های خود در این حوزه پرداختند.

به گزارش خبرنگار نیپنا، در این جلسه قدرت الله نصیری مدیرH.S.E شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین و دستورالعمل های اجرایی و نهادینه شدن آنها در ابعاد مختلف اظهارکرد : باید با آموزش نیروها و برگزاری رزمایش های مختلف همواره سطح آمادگی کارکنان شاغل در واحد های H.S.E شرکت های پتروشیمی را در بهترین سطح حفظ کرد.
بر اساس این گزارش، علیرضا نریمان نژاد معاون مدیریت H.S.E شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در این جلسه با تشریح برنامه های آتی و نیزعملکرد شرکت ها و تحلیل حوادث درسال های گذشته به لزوم آمادگی شرکت ها درزمینه پیشگیری از حوادث و اهمیت پیگیری مباحث ایمنی فرآیند و همسویی اهداف شرکت ها با تکالیف واگذار شده به مدیریت HSE تاکید داشتند.
مدیران هلدینگ نفت و گاز پارسیان به ضرورت های توجه به نگاه حاکمیتی در مقوله HSE و توجه به پایش های آنلاین خوردگی ، پساب و .... اشاره داشتند .
در ادامه روسای HSE شرکتهای پتروشیمی پردیس ، زاگرس ، شیراز ، کرمانشاه ، تبریز هر یک گزارشات خود را ادائه کرده  و در طول جلسه مبحث علمی تفاوت رویکردی ایمنی شغلی و ایمنی فرآیند ارائه شد.

تعداد بازدید : ۲,۰۴۷