تجلیل از مدیران پیشکسوت شرکت پتروشیمی اصفهان

تجلیل از مدیران پیشکسوت شرکت پتروشیمی اصفهان
(شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷) ۱۱:۰۰

به مناسبت بیست و هفتمین سالروز افتتاح شرکت پتروشیمی اصفهان، از مدیران پیشکسوت دوره طراحی، نصب، ساخت و راه اندازی این پتروشیمی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی و حوزه مدیریت شرکت پتروشیمی اصفهان در راستای ترویج فرهنگ قدرشناسی، پس از گذشت حدود 30 سال از زمان طراحی شرکت پتروشیمی اصفهان، مدیران فرهیخته و پیشکسوت این شرکت  در دوران طراحی ، ساخت، نصب و راه اندازی به شرکت دعوت و از زحمات و تلاش های خالصانه آنان تشکر و قدردانی شد.
این جلسه با حضور مدیران عامل اسبق دکتر عباس زاده ، مهندس فضلیانی ، مهندس جمشیدی و مدیر سایت زمان نصب، مهندس اجاقی و با حضور ترکان مدیر عامل ، عضو هیأت مدیره ، مدیران و روسای شرکت برگزار شد.
مدعوین نیز ضمن تشکر از دعوت مدیریت شرکت و برپایی این جلسه ، به بیان تجربیات وخاطرات شیرین و مشکلات و همچنین پتانسیل های موجود شرکت در خصوص امکان اجرای طرح های توسعه ای و نیز نقش نیروهای کارآمد و متعهد و دلسوز آن دوران پرداختند و از مدیریت فعلی بر توجه و اهمیت به این صنعت که از صنایع شاخص شرکت های پتروشیمی کشور است  و  نیروهای متخصص آن که بسیاری از آنان در حال حاضر از مدیران شرکتهای بزرگ پتروشیمی هستند و همواره در کانون توجه صنایع پتروشیمی بودند، تأکید کردند.
در پایان مدیریت شرکت به رسم یادبود با اهدای لوح سپاس و هدایایی از حضور این عزیزان و به پاس سعی و تلاش آنان تشکر و قدردانی کرد.
شایان ذکر است :در سال 1366 شرکتی که بعدها یکی از صنایع مادر کشور گردید به مدیریت دکتر عباس زاده تأسیس شد که محل آن شرکتدر پای کوههای سر به فلک کشیده زاگرس ، در شمال غربی شهر تاریخی اصفهان است.
در اواخر سال 1368 کلنگ شروع عملیات ساخت و نصب مجتمع در زمان مدیریت مهندس محمدهادی اردبیلی با حضور مقامات کشوری به زمین زده شد. مراحل اولیه ساخت و نصب مجتمع پتروشیمی اصفهان با همت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان آن دوران و زیر نظر شرکت انگلیسی (UOP) و شرکت کره‌ای (شینوا) و پیمانکاریهای داخلی انجام گردید.
از زمان نصب و ساختمان تا راه اندازی که حدود دو سال به طول انجامید مهندس علی فضلیانی و سپس مرحوم مهندس سیدمحمود نوری مدیریت نصب و راه اندازی شرکت با جدیت پیگیری کردند.
سرانجام در 27 دیماه سال 71 توسط ریاست جمهور وقت،مرحوم آیت اله هاشمی رفسنجانی، شرکت پتروشیمی اصفهان به عنوان اولین تولید کننده مواد آروماتیک و صنعت پتروشیمی به بهره‌برداری رسید.

تعداد بازدید : ۳,۳۷۲