مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

روابط عمومی حرفه ای موجب رونق کسب و کار می شود

(چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷) ۱۳:۳۵

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: امروزه روابط عمومی حرفه ای و کارآمد با شناخت استراتژی های صنعت، سبب رونق کسب و کار پتروشیمی ها می شوند.

به گزارش نیپنا، بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز چهارشنبه(26 دی ماه)  درسومین اجلاس روابط عمومی های صنعت پتروشیمی با تاکید بر اینکه روابط عمومی حرفه ای با بکارگیری فناوری و دانش روز درفضای کسب و کار شرکت ها تاثیر گذار هستند، اظهارکرد: از مشخصات روابط عمومی فعال اشراف کامل به صنعت پتروشیمی از جمله دانش فنی، بازار، خوراک، تولید انواع محصولات و در نهایت استراتژی های کلان است.

وی با بیان اینکه تاثیرگذاری روابط عمومی ها بر محیط های بیرون سازمان و صنعت پتروشیمی به ویژه اجتماع و گروه های ذینفعان از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: روابط عمومی نماد و چهره سازمان و شرکت است. اگر شرکت ها و صنعت به رویداد و یا دستاورد مهمی دست یابند، از وظایف روابط عمومی است که آن را به شکل برجسته و مفید منعکس و به نمایش بگذارد.

رییس هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به فعالیت های موثر روابط عمومی ها در مواقع بحران و وقوع حوادث پیش بینی نشده در صنعت، بر نقش مدیریت بحران روابط عمومی ها تاکید کرد و افزود: روابط عمومی در صنعت پتروشیمی به عنوان یک حرفه تخصصی شناخته شده است،  بنابراین  روابط عمومی باید صنعت پتروشیمی را به خوبی در محیط های بیرونی عرضه ، تحلیل و درمواقعی از آن دفاع نماید.

محمدی با اشاره بر ضرورت به کارگیری نوآوری، خلاقیت و آگاهی در حرفه روابط عمومی های صنعت پتروشیمی، گفت: برگزاری نشست ها و اجلاس های تخصصی در زمینه روابط عمومی به صورت هماهنگ کمک شایانی به پیشبرد اهداف صنعت پتروشیمی می کند.

بر اساس این گزارش، سومین اجلاس روابط عمومی های صنعت پتروشیمی با شعار"هم افزایی برای آگاهی" از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و به میزبانی شرکت پتروشیمی جم در حال برگزاری است.

تعداد بازدید : ۱,۱۴۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید