راه اندازی یک واحد کراکر یک میلیون تنی در اندونزی تا سال 2023 میلادی

راه اندازی یک واحد کراکر یک میلیون تنی در اندونزی تا سال 2023 میلادی
(شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷) ۱۴:۰۱

یک واحد کراکر بخار با خوراک نفتا با ظرفیت تولید اتیلنی معادل یک میلیون تن در سال قرار است تا سال 2023 در اندونزی به بهره برداری برسد.

به گزارش نیپنا به نقل از پلاتس، یک منبع نزدیک به شرکت لوته کمیکال تایتن (Lotte Chemical Titan) از برنامه این شرکت برای اضافه کردن یک واحد کراکر بخار با خوراک نفتا با ظرفیت تولید اتیلنی معادل یک میلیون تن در سال به مجموعه پتروشیمی لوته کمیکال در شهر بندری مراک (Merak) واقع در استان بانتن اندونزی خبر داد.

این واحد کراکر قرار است تا سال 2023 میلادی به بهره برداری برسد. به دنبال آن مجموعه پتروشیمی یادشده به یک تاسیسات یکپارچه بدل می شود.

لوته کمیکال تایتن در حال حاضر دو مجتمع پلی اتیلن سنگین (high density polyethylene) و یک مجتمع تولید پلی اتیلن سبک خطی (linear low density polyethylene) در همین سایت در اختیار دارد.

مجتمع های پلی اتیلن یادشده خوراک اتیلن خود را از تاسیسات مالزی شرکت لوته کمیکال تایتن تامین می کنند.

تایتن کمیکالز (Titan Chemicals) در ماه مارس سال 2006 میلادی، مالکیت شرکت پی تی. تایتن پتروکیمیا نوسانتارا (PT. TITAN Petrokimia Nusantara)، نخستین و بزرگترین مجتمع تولید پلی اتیلن اندونزی را بدست آورد.

پی تی. تایتن، واقع در بندر مراک این کشور، سه مجتمع تولید پلی اتیلن جدید را به پورتفولیوی شرکت تایتن کمیکالز افزود. بانتن یکی از استان های اندونزی است که در جزیره جاوه در جنوب این کشور قرار دارد و از مهمترین مناطق صنعتی کشور به شمار می رود.

تعداد بازدید : ۱,۰۸۱