گسترش همکاری NPC و سازمان آتش نشانی تهران بزرگ

گسترش همکاری NPC و سازمان آتش نشانی تهران بزرگ
(چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷) ۱۴:۴۱

در راستای گسترش همکاری مشترک بین سازمان آتش نشانی تهران بزرگ و شرکت ملی صنایع پتروشیمی مقرر شد کمیته‌های تخصصی مشترکی میان دو سازمان تشکیل شود.

به گزارش نیپنا به منظورگسترش همکاری دوجانبه ، جلسه‌ای در مورخ 18دی ماه با حضور داوری مدیرعامل سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی تهران بزرگ ، ملکی سخنگوی این سازمان و معاون مدیریت HSE در شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

در این دیدار نریمان نژاد ضمن تشریح جایگاه صنعت پتروشیمی در اقتصاد کشور و فعالیت های حوزه HSE به پتانسیل های تجهیزاتی و نیروی انسانی در بخش ایمنی و آتش نشانی بویژه در مناطق ویژه ماهشهر وعسلویه اشاره کرد وداوری نیز ظرفیت های مناسب سازمان ایمنی و آتش نشانی و امکانات موجود فعلی در ایستگاه ها و مراکز آموزشی عملیاتی را تشریح کرد.

در ادامه محورهای مشترک کاری دو سازمان شامل استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی،ارتقاء وضعیت ایمنی ساختمان‌های مرکزی صنایع ملی پتروشیمی و ساختمان‌های صنعتی،انتقال تجربه در خصوص مواد شیمیایی خطرناک و نحوه مدیریت آنها،مشارکت در کمیته‌های تخصصی، تحقیق و بررسی حوادث صنعتی وشهری مورد بحث قرارگرفت.

در پایان این دیدار مقرر گردید کمیته‌های تخصصی مشترکی در راستای ارتقاء سطح همکاری دو سازمان تشکیل شود و بازدیدهای میدانی از امکانات ایمنی و آتش نشانی صنایع پتروشیمی در منطقه ماهشهر وعسلویه و مرکز آتش نشانی تهران (صالح آباد) صورت پذیرد.

تعداد بازدید : ۱,۸۲۲