استفاده از توانمندی سازندگان داخلی، راهبردی استراتژیک در دوره تحریم

استفاده از توانمندی سازندگان داخلی، راهبردی استراتژیک در دوره تحریم
(شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷) ۱۱:۲۳

عضو انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت گفت: در هر شرایطی برای تامین و ساخت قطعات مورد نیاز صنعت پتروشیمی آماده هستیم و خود را پشتیبان صنعت پتروشیمی می‌دانیم.

قدرت الله سوری، عضو انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت در گفتگو با خبرنگار نیپنا با بیان این که از هر نظر آماده همکاری با صنعت نفت به ویژه صنعت پتروشیمی هستیم، اظهارکرد: ما نیز همانند شرکت ملی صنایع پتروشیمی اذعان داریم که باید از توانمندی سازندگان ایران استفاده کرده و این مهم به راهبردی استراتژیک تبدیل شود.

وی افزود: انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت خود با توجه به وجود توانایی های موجود شرکت های ایرانی آماده هرگونه همکاری و تعامل با شرکت های فعال در صنعت پتروشیمی کشورمان است و همواره معتقد است در تمامی شرایط باید از این توانمندی بزرگ استفاده کرد.

سوری ادامه داد: این انجمن دارای دستاوردهای بزرگی بوده و از تجهیزات پیشرفته و به روزی نیز برخوردار است، از این رو باید بیش از گذشته به این انجمن و یا هر سازنده داخلی در این بخش اعتماد کرد.

این عضو انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت عنوان کرد: تجهیزاتی در بخش صنعت نفت در داخل تولید می‌شود که بسیاری تصور آنرا نیز نمی‌کنند، ما آماده همکاری با صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی کشور هستیم و اعتقاد داریم که نه تنها در دوره تحریم، بلکه در هر شرایطی باید از سازندگان داخلی و محصولات به روز آنها به نحو احسن استفاده کرد.

وی به موضوع تحریم اشاره کرد و گفت: تحریم اقتصادی به هر عنوان و شکلی مفید نیست، اما  نه از روز 13 آبان 97، بلکه ما 40 سال است که با واژه تحریم آشنا هستیم، توسعه صنعت پتروشیمی و تولید صنایع و تجهیزات وابسته به آن نیز در هر شرایطی تداوم خواهد یافت.

تعداد بازدید : ۱,۲۲۱