واحد هیدروژن مجتمع پتروشیمی ایلام طراحی و نصب شد

واحد هیدروژن مجتمع پتروشیمی ایلام طراحی و نصب شد
(سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷) ۱۱:۵۹

معاون اجرایی مجتمع پتروشیمی ایلام گفت: واحد هیدروژن این مجتمع در مدت چهار ماه و توسط کارشناسان مجتمع، مهندسی، طراحی و نصب شد که یک رکورد محسوب می‌شود.

به گزارش نیپنا به نقل از  روابط عمومی پتروشیمی ایلام ، یوسف شریفی معاون اجرایی مجتمع پتروشیمی ایلام ؛ با بیان اینکه این واحد در بالاترین سرعت و سطح کیفیت بدون حضور لایسنس و مهندس مشاور نصب و اجرایی شده است افزود: با تلاش کارشناسان و نیروهای تلاشگر این شرکت مبلغ بسیار قابل توجهی صرفه‌جویی مالی و اقتصادی صورت گرفت.
وی افزود:واحد هیدروژن برای تولید و تامین هیدروژن واحد SRU خریداری شد و بلافاصله پس از ترخیص در گمرک و در کمترین زمان ممکن در دستور کار پیمانکار قرار گرفت.
معاون اجرایی مجتمع پتروشیمی ایلام ادامه داد:عملیات اجرایی و نصب قطعات و تجهیزات از اوایل شهریور آغاز و پایان آذرماه به اتمام رسید و تحویل گروه عملیات شد.
مهندس شریفی با اشاره به اینکه عملیات نصب پکیج هیدروژن در شرایطی ظرف مدت ۴ ماه به اتمام رسید که لایسنس هیچ‌گونه همکاری با مجتمع پتروشیمی ایلام نداشت و مستندات نیز برای عملیات اجرایی در دسترس نبود، افزود:کلیه اقدامات مهندسی، نصب، طراحی و اجرای خطوط و لوله‌گذاری بدون حضور لایسنس و مهندس مشاور توسط کارشناسان مجتمع انجام شد.
وی ادامه داد:کمپرسورهای ۴۵۱B و ۴۵۲B پس از ترخیص از گمرک وارد سایت شد و به علت نبود" وندور " با تلاش کارشناسان مجتمع ، دستگاه نظارت و به همراه پیمانکار مورد بازرسی و در برنامه نصب قرار گرفت.
یوسف شریفی افزود:کمپرسور ۴۵۱B به سرعت و پس از بازرسی امروز سوم دی‌ماه در محل خود در واحد هیدروژن نصب شد و نصب کمپرسور ۴۵۲B و ۹۴۱B نیز در برنامه کاری این مجتمع قرار گرفت و به زودی نصب خواهد شد.

تعداد بازدید : ۱,۶۸۷