مشارکت شرکت های آمریکایی در سه پروژه جدید پتروشیمی هند

مشارکت شرکت های آمریکایی در سه پروژه جدید پتروشیمی هند
(دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷) ۱۱:۱۴

قرارداد های جدید با هدف واگذاری لایسنس و طراحی پایه مهندسی برای ساخت مجتمع های پلی پروپیلن در سه سایت مختلف در سراسر هند امضا شدند. .

  به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه هیوستون کرونیکل ، شرکت هیوستون انجینییرینگ (Houston engineering) و شرکت ساخت و ساز مک­درمت اینترنشنال (McDermott International) به تازگی سه قرارداد برای مشارکت در ساخت تعدادی مجتمع جدید پتروشیمی در هند که تولیدکننده یکی از کلیدی ترین محصولات پلاستیکی خواهند بود؛ امضاء کردند.

شرکت مک­درمت اعلام کرد که دو قرارداد فناوری-محور در حوزه تولید پلی پروپیلن از سوی شرکت نفت هند (Indian Oil Corporation) و یک قرارداد دیگر از راجستان ریفاینری اچ پی سی ال (HPCL Rajasthan Refinery) دریافت کرده است.

سه قرارداد یادشده با هدف واگذاری لایسنس و طراحی پایه مهندسی برای ساخت مجتمع های پلی پروپیلن جدید در سه سایت مختلف در سراسر هند امضاء شدند. پلی پروپیلن یکی از ترکیبات شیمیایی کلیدی در بسیاری از انواع پلاستیک ها است.

شرکت نفت هند  قرار است با مشارکت مک­درمت، مجتمع های تولید پلی پروپیلن جدید را در ایالات بیهار و گجرات این کشور راه اندازی کند.  شرکت مک­درمت، مستقر در هیوستون ایالت تگزاس، همچنین با اچ پی سی ال برای ساخت یک مجتمع جدید در ایالت راجستان همکاری می کند.

جزئیات مالی قراردادهای اشاره شده منتشر نشده است. اما بر اساس اعلام مک­درمت، هر یک از این قراردادها از ارزشی میان یک تا 50 میلیون دلار برخوردارند.

در بخش پالایش (refining sector)، شرکت مک­درمت یکی از ارائه دهندگان پیشرو لایسنس های اختصاصی فناوری های پتروشیمی، پالایشی، گسیفیکیشن (gasification) و فرآوری گاز و همچنین یک عرضه کننده کاتالیست های اختصاصی و خدمات مهندسی است.

 

تعداد بازدید : ۱,۶۷۷