آیین تکریم و معارفه مدیرعامل پتروشیمی اروند برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل پتروشیمی اروند برگزار شد
(سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷) ۱۳:۳۸

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل پتروشیمی اروند با حضور مدیر عامل هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس،در این مراسم، جعفر ربیعی با بیان اینکه وظیفه ما در هلدینگ این است که هر روز بهتر از دیروز باشیم و اگر این نباشد متضرر می‌شویم، گفت: بهبود مستمر وظیفه همه ما است. همه ما به سهم خودمان باید سعی کنیم جایی بهتر از دیروز باشیم.

وی ادامه داد: در این سیاست و وظیفه کلی، برخی مواقع نیاز است که نیروهایمان را جابجا کنیم و به این معنی نیست که عملکرد بدی داشته‌اند. برخی مواقع نیاز بهبود مستمر ایجاب می‌کند که از نیروهای تازه نفس و با توانایی‌های بالاتر استفاده کنیم. آنچه که می‌ماند عملکرد ما است.

مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس با تاکید بر اینکه این تغییرات در جهت ارتقا و رسیدن به مدارج بالاتر است، بیان کرد: عملکرد همکاران ما در هلدینگ از متوسط کشور بالاتر است اما نباید به همین مقدار اکتفا کنیم. اگر در سطح کشور در رده بالایی قرار داریم، باید نگاه‌مان به عملکرد جهانی باشد و خود را محدود به داخل نکنیم.

ربیعی با اشاره به اینکه در این راه تغییر مدیران امری طبیعی است، به وظایف هلدینگ در قبال شرکت‌ها اشاره و تصریح کرد: یکی از وظایفی که هلدینگ در قبال شرکت‌ها دارد این است که هیات مدیره های خوبی انتخاب کند. هیات مدیره خوب منشا تغییرات خوب در شرکت‌ها می‌شود. هیات مدیره‌ای که کار شرکت را دانسته و مرتبط با شرکت باشد.

وی افزود: سعی کردیم در شرکت‌ها تا به امروز اینگونه عمل کنیم و اگر کسی را می‌پذیریم بر اساس تخصص باشد. مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس اضافه کرد: وظیفه دیگر ما در شرکت‌ها انتخاب مدیران عامل خوب با مشورت هیات مدیره‌ها است. حتی در مورد تغییر مدیران عامل نیز با هیات مدیره‌ها مشورت می‌شود.

ربیعی تصریح کرد: سعی ما بر این است که بهترین‌ها را برای شرکت‌ها انتخاب کنیم. علت هم این است که از آنها مسئولیت، کارایی و کارآمدی می‌خواهیم.

وی به کمک هلدینگ به شرکت‌ها در مسائل بیرونی همچون ارز، اشاره و بیان کرد: کار دیگری که بر عهده ما است کمک به هماهنگی و یکپارچه‌سازی امور مشترک، بین شرکت‌ها است. مسائل بین شرکت‌ها باید توسط هلدینگ هماهنگ شود.

مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس در ادامه به انتظارات هلدینگ از شرکت‌ها اشاره و تاکید کرد: اولین انتظار این است که محیطی حرفه‌ای، کاری و آرام در شرکت‌ها ایجاد شود.

ربیعی با بیان اینکه حرف اول و آخر را در شرکت‌ها کار حرفه‌ای سالم می‌زند، خاطرنشان کرد: کسانی که جذب شرکت‌ها می‌شوند، باید حرفه‌ای و سالم باشند. ما با هیچ کس در این مسیر عقد اخوت نبسته‌ایم و هر کس از جاده سلامت خارج شود، حتما با آن برخورد می‌شود.

وی اظهار کرد: موضوع دیگر که انتظار ما از مدیران عامل و هیات مدیره‌ها است، بیشینه کردن تولید، درآمد و سود است. درآمد نیز حتما باید همراه با سود باشد. در این مورد همه هلدینگ در خدمت شرکت ها است.

مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس در پایان با تاکید بر بحث توسعه در اروند، از نقی قاسمیان مدیرعامل پیشین شرکت پتروشیمی اروند تقدیر و برای حسن نشان زاده مدیرعامل جدید آرزوی موفقیت کرد.









تعداد بازدید : ۴,۲۲۶