حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در مجتمع پتروشیمی جم

حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در مجتمع پتروشیمی جم
(شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷) ۱۵:۲۷

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضوردر مجتمع عظیم پتروشیمی جم از روند پیشرفت تعمیرات اساسی این شرکت بازدیدکرد.

به گزارش نیپنا به نقل از  روابط عمومی پتروشیمی جم صبح امروز جمشید تقی زاده ، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ضمن بازدید از روند پیشرفت تعمیرات اساسی این شرکت در جمع کارکنان پتروشیمی جم گفت : من به نمایندگی بیش از 5/1 میلیون بازنشسته امروز اینجا هستم تا به شما خداقوت بگویم. وی به این نکته اشاره کرد که تدارک و اجرای این عملیات اورهال نشان از یک نظم و اراده بزرگ دارد که امروز بخوبی بروز یافته است و این شرایط امروز در پتروشیمی جم و این شور و اشتیاق به خدمت ، من را به یاد مجاهدت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس می اندازد.

تقی زاده اظهار داشت : صاحبان اصلی این شرکت که از بازنشستگان و شریف ترین اقشار جامعه هستند باید بدانند که ما و مجموعه های متعلق به آنها نسبت به سرمایه این عزیزان حساس و دقیق هستیم و از هیچ کوششی دریغ نداریم.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در بازدید از ساختمان پژوهش پتروشیمی جم ، حال و هوای این روزهای مجتمع عظیم جم را امید بخش و روح افزا توصیف کرد و افزود: سرمایه های اصلی ، همین تفکرات ناب و اراده شماست.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع ، نام بردن از دستاوردها میسر نیست لیکن در چند ماه آینده اقدامات تحول آفرین حاصل دست و فکر شما را به جامعه صنعت هدیه خواهیم داد.

دکتر تقی زاده با اشـاره به انتخاب درست و بجـای شعـار این تعمیـرات اسـاسی گفت : اراده و اعتقاد به شعار " جهاد ادامه دارد " در جبین همه مشهود است.

تعداد بازدید : ۱,۲۳۷