با تایید سازمان محیط زیست:

واحد RTO پتروشیمی تبریز در سرویس قرار دارد

واحد RTO پتروشیمی تبریز در سرویس قرار دارد
(سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷) ۱۰:۵۰

واحد جدید RTO پتروشیمی تبریز از زمان بهره برداری با تایید سازمان محیط زیست استان همچنان در سرویس است .

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی تبریز بزرگترین پروژه زیست محیطی پتروشیمی تبریز به روش اکسیداسیون حرارتی با قابلیت بازیابی انرژی در واحد ABS رسما توسط نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز حجه السلام آل هاشم و با حضور  پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی دراول آذر 1397 رسماً افتتاح گردید .

گفتنی است واحد RTO از زمان بهره برداری کماکان در سرویس قرار دارد و طی بازدیدهای مکرر از سازمان محیط زیست استان مورد تایید مدیریت ها و کارشناسان مربوطه قرار گرفته است.

شرکت پتروشیمی تبریز با هدف جامه عمل پوشانیدن به تعهدات زیست محیطی خود در قبال کارکنان و جامعه و به موازات اجرای پروژه های زیست محیطی خود طراحی و نصب تجهیزات پروژه RTO که بزرگترین و با اهمیت ترین سیستم زیست محیطی در کشور است درسال 1395 در دستور کار قرار گرفت و در تاریخ 27 آبان 1397 راه اندازی و به بهره برداری رسید.

پتروشیمی تبریز با هدف و تلاش برای ایجاد اشتغال زایی برای جوانان منطقه و استان در طرح های توسعه ای و اجرای پروژهای جدید مشکلی نداشته و در این مسیرگام های بلندی را برداشته است .

قابل ذکر است پتروشیمی تبریز بعنوان بزرگترین صنعت پتروشیمی در منطقه شمال غرب کشور بر اساس استاندارهای بین المللی زیست محیطی طراحی شده و با اجرای انواع پروژه های زیست محیطی آلایندگی پتروشیمی تبریز به صفر رسیده و با داشتن 100 هکتار فضای سبز در بین صنایع پتروشیمی کشور به عنوان صنعت سبز شناخته شده است.

تعداد بازدید : ۲,۵۱۰