پتروشیمی بندرامام بعنوان صادرکننده نمونه استان خوزستان

پتروشیمی بندرامام بعنوان صادرکننده نمونه استان خوزستان
(شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷) ۱۴:۵۵

شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام با تلاش کارشناسان و متخصصان خود موفق به کسب تندیس و لوح تقدیرصادرکننده نمونه استان خوزستان در سال ۱۳۹۷ شد.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندر امام  ، همایش روز ملی صادرات و تجلیل از صادر کنندگان برتر استان خوزستان صبح روز چهارشنبه ۱۴ آذر ماه در سالن همایش سازمان صنعت ، معدن و تجارت با حضور آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ،  شریعتی استاندار خوزستان و نظری رئیس سازمان توسعه تجارت کشور برگزار شد.

طی این مراسم از ۱۵ شرکت و مجموعه ای که در سال ۱۳۹۷ در سطح استان و در بخش صادرات غیرنفتی عملکرد مطلوبی داشته اند تقدیر و تشکر بعمل آمد که شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام با توجه به عملکرد مناسب و حضور فعال در بازارهای بین المللی به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و همچنین حمایت از تولید کالاهای ایرانی ، موفق شد در بین صادرکنندگان نمونه استانی قرار بگیرد و تندیس صادرکننده نمونه استانی را کسب کند.

شایان ذکر است در ادامه این مراسم بانک توسعه صادرات ایران با اهداء لوح تقدیر و تندیس به شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام از فعالیت های این شرکت  در عرصه اقتصاد کلان تقدیر و تشکر بعمل آورد.

تعداد بازدید : ۱,۳۱۰