ارزش بازار الفین تا سال 2024 به 19.8 میلیارد دلار می رسد

ارزش بازار الفین تا سال 2024 به 19.8 میلیارد دلار می رسد
(سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷) ۱۲:۲۷

موسسه تحقیقاتی گلداستین ریسرچ پیش بینی کرد ارزش بازار جهانی الفین تا پایان سال 2024 میلادی به حدود 20 میلیارد دلار برسد .

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی واتک (whatech)، بر اساس تازه ترین گزارش موسسه تحقیقاتی گلداستین ریسرچ (Goldstein Research)، پیش بینی می شود ارزش بازار جهانی الفین تا پایان سال 2024 میلادی به 19 میلیارد و 800 میلیون دلار برسد و با نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) 4.8 درصد رشد یابد.

در این میان آلفا الفین خطی (Linear alpha olefin) محصولی بسیار پرکاربرد و یکی از فرم های الفین است که بیشتر برای تولید اسیدهای مصنوعی (synthetic acids)، واسط های پاک کننده (detergent intermediates)، پلیمرها و روانکارها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول ترکیبی چند کاره است که برای تولید طیف وسیعی از محصولات شیمیایی مهم مانند پلی اتیلن سبک خطی (LDPE) و پلی اتیلن سنگین (HDPE) استفاده می شود.

از طرفی پلی اتیلن نیز یکی از ترکیبات مهم برای کاربردهای بسته بنده به شمار می رود. رشد تقاضا برای کالاهای مصرفی و مواد بسته بندی پلی اتیلنی از سوی صنایع مختلف، سایز بازار این محصول را به طور چشمگیری افزایش داده است.

به علاوه، آمریکای شمالی از لحاظ جغرافیایی سهم بیشتری از بازار جهانی الفین را به خود اختصاص می دهد. انتظار می رود این منطقه 36 درصد از کل تولید جهانی را بدست آورد. اما با توسعه قابل ملاحظه صنایع مواد خوراکی و نوشیدنی و بسته بندی در منطقه آسیا- اقیانوسیه، انتظار می رود بازار الفین در این منطقه با سریعترین نرخ رشد مرکب سالانه در بازه زمانی مورد بررسی گسترش یابد.

تعداد بازدید : ۱,۴۷۲