مشارکت تکنی مونت برای ساخت یک مجتمع پتروشیمی 230 میلیون دلاری در امریکا

مشارکت تکنی مونت برای ساخت یک مجتمع پتروشیمی 230 میلیون دلاری در امریکا
(دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷) ۱۰:۴۸

سرمایه گذاری و مشارکت شرکت مایره تکنی مونت ایتالیا در مجموعه پتروشیمی اکسان موبیل در آمریکا نهایی شد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی کمیکال اینجینییرینگ ، شرکت مایره تکنی مونت ایتالیا به تازگی اعلام کرد که در نظر دارد از طریق زیرمجمموعه خود، تکنی مونت یو اس ای (Tecnimont USA) در قالب کنسرسیومی با شرکت پرفورمنس کانترکترز (Performance Contractors)، قراردادی قابل بازپرداخت (reimbursable contract)  را با اکسان موبیل (Exxon Mobil) برای انجام عملیات اولیه مجموعه پتروشیمی این شرکت  منعقد کند.

 عملیات یادشده شامل طراحی و مهندسی پایه، مطالعات راه اندازی اولیه (early execution studies) و فعالیت های تدارکاتی اولیه (early procurement activities)  برای تعدادی واحد فرآوری جدید و تاسیسات وابسته برای یک مجموعه پتروشیمی در ایالات متحده است. هزینه فعالیت های اولیه 230 میلیون دلار برآورد می شود که از این رقم 190 میلیون دلار مربوط به تکنی مونت است.

انتظار می رود تصمیم نهایی برای سرمایه گذاری در ساخت و ساز مجموعه پتروشیمی جدید در سه ماهه اول سال 2019 میلادی اتخاذ شود.

تکنی مونت به سبب برخورداری از تخصص ویژه در بخش پتروشیمی و تجربه جهانی خود در اجرای تعداد زیادی پروژه ساخت مجتمع های پلی الفین، رهبری کنسرسیوم را بر عهده دارد. شرکت پرفورمنس کانترکترز نیز از شرکت های پیشرو در پیمانکاری حوزه های متعددی شامل صنایع شیمیایی، پتروشیمی و دیگر بخش های صنعت است و سابقه ای طولانی در همکاری با اکسان موبیل و مشارکت در پروژه های منطقه گلف کوست ایالات متحده دارد.

تعداد بازدید : ۱,۴۷۶