افزایش ظرفیت تولید اکریلیک اسید اندونزی

افزایش ظرفیت تولید اکریلیک اسید اندونزی
(شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷) ۰۹:۰۶

شرکت صنایع شیمیایی نیپون شوکوبای ژاپن قصد دارد ظرفیت تولید اکریلیک رادر مجتمع خود در کشوراندونزی افزایش دهد.

به گزارش نیپنا به نقل از پلاتس، شعبه مستقر در اندونزی شرکت صنایع شیمیایی نیپون شوکوبای ژاپن (Nippon Shokubai) به تازگی از برنامه خود برای ساخت یک مجتمع اکریلیک اسید 100 هزار تنی در اندونزی با هدف پاسخ به تقاضای فزاینده از سوی بازار آسیا خبر داد.

این شرکت برنامه دارد کار ساخت تاسیسات یادشده را تا پایان ماه مارس سال 2021 میلادی تکمیل کند. همچنین قرار است تولید تجاری در آن تا نوامبر همین سال کلید بخورد.

اکریلیک اسید خوراک مصرفی برای تولید پلیمرهای فوق جاذب (SAP) مورد استفاده در تولید پوشک است. بازار آسیا با کمبود عرضه این محصول دست و پنجه نرم می کند و تقاضا برای آن به طور فزاینده ای در این منطقه رو به افزایش است.

نیپون شوکوبای در حال حاضر یک مجتمع 140 هزار تنی تولید اکریلیک اسید را در اندونزی در اختیار دارد. شرکت PT Nippon Shokubai زیرمجموعه شرکت ژاپنی نیپون شوکوبای در اندونزی به شمار می رود.

شرکت نیپنون شوکوبای از سال 1941 میلادی همواره فعالیت خود را با ارائه تازه ترین فناوری های نوین کاتالیست، توسعه بخشیده است. این شرکت تولیداتی مانند اتیلن اکسید (Ethylene oxide)، اکریلیک اسید، کاتالیست اتوموبیل، کاتالیست فرآیند و سایر محصولات را عرضه می کند. در این میان نیپون شوکوبای پیشتاز تولید پلیمرهای فوق جاذب در بازار جهانی محسوب می شود.

تعداد بازدید : ۱,۶۸۸