افزایش ظرفیت پلی وینیل کلراید لهستان

افزایش ظرفیت پلی وینیل کلراید لهستان
(چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷) ۱۰:۳۶

لهستان ازآمادگی برای سرمایه گذاری های جدید با هدف افزایش ظرفیت تولید پلی وینیل کلراید خبر داد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپ ،گروه پالایش نفت و صنایع شیمیایی پی کی ان اورلن (PKN Orlen) لهستان به تازگی از آمادگی برای سرمایه گذاری با هدف افزایش ظرفیت تولید پلی وینیل کلراید (PVC) خود در تاسیسات زیرمجموعه این شرکت، موسوم به Anwil، واقع در Włocławek، در مرکز این کشور خبر داد.

این گروه پیشگام لهستانی در صنایع نفت و پلاستیک که اخیرا مالکیت خود بر شرکت پتروشیمی یونی پترول (Unipetrol) جمهوری چک را تحکیم کرد؛ یادآور شد که همچنین متعهد است تولید کودهای وینیل و نیتروژن را در تاسیسات Anwil توسعه بخشد.

در حالی که اورلن پیشتر اعلام کرده بود؛ در نظر دارد سهام خود در بخش کودهای شیمیایی را به دیگر شرکت لهستانی موسوم به گروپا آزوتی (Grupa Azoty) واگذار کند؛ به تازگی تاکید کرد که Anwil یکی از زیرشاخه های کلیدی این گروه به شمار می رود.

پی کی اورلن در بیانیه ای اعلام کرد: Anwil یکی از مهمترین اعضای گروه اولن به شمار می رود. ما متمرکز بر توسعه بیشتر این شرکت هستیم و در حال حاضر برنامه ای برای فروش آن نداریم.

در همین راستا، اورلن قصد دارد بیش از 232 میلیون یورو برای افزایش حجم تولید کود شیمیایی در مجموعه صنایع شیمیایی Włocławek شرکت Anwil سرمایه گذاری کند. این گروه همچنین اعلام آمادگی کرد که در نظر دارد با افزایش میزان تولید پلی وینیل کلراید خود، شاخه پتروشیمی اورلن را بیش از پیش تقویت کند.

تعداد بازدید : ۱,۵۰۷