اردوی جهادی پزشکی پتروشیمی جم در عسلویه برگزار شد

اردوی جهادی پزشکی پتروشیمی جم در عسلویه برگزار شد
(شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷) ۱۲:۱۳

اردوی جهادی پزشکی به همت پتروشیمی جم در شهرک خلیج فارس عسلویه برگزار شد.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم حسین صفاری نوش آبادی رئیس روابط عمومی و اموربین الملل این پتروشیمی گفت :در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی و توجه به حوزه CSR و تحقق منویات رهبری معظم انقلاب بر تاکیدات مقام عالی وزارت نفت در خصوص توجه وضع معیشت مردم منطقه یک اردوی جهادی پزشکی به همت شرکت پتروشیمی جم با هدف خدمت به مناطق پیرامونی صنعت و محرومیت زدایی و ارتقائ سطح سلامت دهان و دندان در مناطق محروم از صبح روز24 الی 26 مهر به مدت 3 روز با اسقرار تیم پزشکی بصورت رایگان، ویژه مددجویان نهادهای حمایتی شهرستان های جنوبی استان بوشهر در محل شهرک خلیج فارس پتروشیمی جم واقع در شهرستان عسلویه برگزار شد.
حسین صفاری گفت پتروشیمی جم اجرای این حرکت جهادی درمانی را با برنامه های از پیش تعیین شده با همکاری کمیته امداد عسلویه به صورت جدی آغاز و زمینه معرفی و درمان بیش از 600 مورد درمانی از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد مناطق محروم استان بوشهر در محدوده شهرستان های جم- عسلویه- کنگان و دیر جهت درمان به این مرکز را اجرایی کرد.
رئیس روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی جم اشاره کرد:این طرح جهادی درمانی ارزشمند با هدف ارائه خدمات تخصصی با حضور 20 پزشک صاحب نام در قالب جراح و متخصص دندانپزشک ، دستیار ، پزشک عمومی و مهندس پزشکی در محل شهرک خلیج فارس با ارائه خدماتی نظیر جرمگیری، عصب کشی، ترمیم، رادیوگرافی، چکاپ عمومی انجام شد.
وی ادامه داد: گروه هدف در این طرح جهادی سنین 7 تا 20 سال می باشد که همزمان برگزاری کلاس های آموزشی بهداشت دهان و دندان به منظور افزایش آگاهی مراجعه کنندگان و چگونگی مراقبت و محافظت از دندان از روز اول طرح دایر بود و ارائه پکیج پذیرایی و پکیج بهداشت دهان و دندان به بیش از 400 نفر از مددجویان تحت پوشش شهرستان های عسلویه ، کنگان و جم انجام شد و پیش بینی های لازم جهت هرگونه ملزومات و تجهیزات مورد نیاز تیم پزشکی در این 3 روز شده بود و تیم پزشکی فعال از روز اول با جدیت به امور درمانی دندانپزشکی، چکاپ عمومی و ارائه خدمات پزشکی پرداختند و خوشبختانه اجرای این طرح جهادی مورد استقبال مردم خونگرم استان بوشهر واقع شد.
صفاری تاکید کرد: رسالت شرکت پتروشیمی جم در طرح جهادی ارزشمند گره گشایی از برخی مشکلات کشور در مناطق محروم می باشد. و این گونه اقدامات را با " شعار جهاد ادامه دارد" ادامه خواهیم داد.
سیدحسین میرافضلی عامل شرکت پتروشیمی جم از اجرایی شدن این اقدام مهم ابراز خرسندی کرد و انجام وظیفه در راستای مسولیت اجتماعی را امری خداپسندانه دانست و حمایت خود را از تداوم این گونه اقدامات جهادی در منطقه اعلام داشت.


تعداد بازدید : ۱,۴۴۵