گسترش حضور سلانیز در صنعت پتروشیمی هند

گسترش حضور سلانیز در صنعت پتروشیمی هند
(سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷) ۱۱:۵۳

شرکت آمریکایی سلانیز، توافق کرد تا شرکت هندی نکست پلمیرز را با هدف تقویت حضور خود در بازار هند خریداری کند.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی ترید عربیا ، شرکت آمریکایی سلانیز، مستقر در ایروینگ تگزاس، به تازگی توافق کرد تا شرکت هندی پیشرو تولیدکننده ترموپلاستیک های مهندسی (ETP) موسوم به نکست پلیمرز (Next Polymers) را با هدف تقویت حضور خود در بازار هند خریداری کند.

هنوز جزئیات مالی این قرارداد منتشر نشده است. انتظار می رود سلانیز قرارداد یادشده را در سه ماهه اول سال 2019 میلادی نهایی کند. در حال حاضر بندهای نهایی قرارداد تحت بررسی های معمول قرار دارند.

شرکت نکست پلیمرز، مستقر در بمبئی هند و متخصص در تولید ترموپلاستیک های مهندسی سفارشی، تاسیساتی در Silvassa، واقع در شمال بمبئی، در اختیار دارد که از ظرفیت تولیدی معادل 20 هزار تن در سال برخوردار است.

این شرکت شاخه ای از گروه جی پی پلیمرز پی وی تی (JP Polymers PVT) به شمار می رود که توزیع کننده پلیمرهای مهندسی و محصولات شیمایی ویژه در هند است و در حال حاضر عهده دار مارکتینگ محصولات شرکت سلانیز در هند محسوب می شود.

نکست پلیمرز متخصص در کامپاندیگ پلیمرهایی با محتوای پسا-صنعتی (post-industrial content) است. قابلیتی که بنا به گفته سلانیز که هدف کاهش ضایعات و افزایش پایداری (sustainability) را دنبال می کند؛ روز به روز اهمیت بیشتری می یابد.

اسکات ساتن، مدیر ارشد عملیاتی شرکت سلانیز، عنوان کرد: نکست پلیمرز تاسیسات کامپاندینگی در کلاس جهانی، با 10 خط تولید در اختیار دارد. موضوعی که قابلیت های تولید ترموپلاستیک های مهندسی شرکت سلانیز را در بازاری که با نرخ رشد سالانه معادل 15 درصد در حال توسعه است؛ به میزان چشمگیری افزایش می دهد.

تعداد بازدید : ۱,۹۳۱